توسعه پرشتاب اینترنت ۵G در سراسر کشور/ رکوردها با اتصال به شبکه فیبرنوری شکسته می‌شود - تیکنا | تیکنا
توسعه پرشتاب اینترنت ۵G در سراسر کشور/ رکوردها با اتصال به شبکه فیبرنوری شکسته می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه چند رسانه‌ای تیکنا، اپراتورهای شبکه تلفن همراه و ارائه دهندگان بزرگ اینترنت در کشور نقش به‌سزایی در توسعه شبکه ارتباطات و ارتقای سرعت و کیفیت سرویس‌های دسترسی به اینترنت دارند. از همین رو شرکت ایرانسل به عنوان یکی از تأثیرگذارترین اپراتورهای تلفن همراه با دست پر در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ حضور یافت و جدیدترین سرویس‌ها و خدمات خود را به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه معرفی کرد.

سرویس‌ها و خدمات ایرانسل در نمایشگاه الکامپ بیست و ششم تنها منحصر به شبکه ارتباطات نبود و این شرکت با راه‌اندازی سرویس‌ی از قبیل شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل(شایا) می‌کوشد علاوه بر رفع نیاز مشترکان خانگی خدمات باکیفیتی را به سازمان‌ها ارائه دهد. از سویی ایرانسل با سرمایه‌گذاری گسترده و به‌کارگیری ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان شبکه اینترنت ۵G را با سرعت بالایی توسعه می‌دهد و در همین راستا تاکنون بیش از ۵۰۰ دکل مجهز به تجهیزات این شبکه توسط ایرانسل در اقصی نقاط کشور نصب شده است.

آسیاتک به عنوان یکی ار ارکان ارتقای سرعت و کیفیت دسترسی به اینترنت برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای توسعه شبکه فیبرنوری در سراسر کشور کرده است. عملکرد آسیاتک در ایجاد زیرساخت‌های فیبرنوری در شهرهای مختلف به نحوی است که هم اکنون این شرکت به عنوان پیشگام شبکه ارتباطات مبتنی بر فیبرنوری شناخته می‌شود. بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) چهارم تا هشتم تیرماه با حضور گسترده شرکت‌های فعال در صنعت فناوری اطلاعات برگزار شد.

در گزارش تیکنا جزئیات جدیدترین سرویس‌های ایرانسل و گفت‌وگو با مدیران شرکت آسیاتک برای اطلاع از آخرین اقدامات این شرکت برای ایجاد دسترسی پرسرعت و ایمن به اینترنت را مشاهده می‌کنید.