خانه کارگر آماده ارائه خدمات آموزشی و رفاهی رایگان و نیمه رایگان به کارگران است
خانه کارگر آماده ارائه خدمات آموزشی و رفاهی رایگان و نیمه رایگان به کارگران است
خانه کارگر استان هرمزگان با گسترش خدمات رفاهی، آموزشی رایگان و نیمه رایگان به کارگران، بازنشستگان و کلیه مشمولین قانون کار و خانواده‌های آنان سعی در توسعه فرهنک کار وتولید اقدام کرده است.

به گزارش گروه اقتصاد ایران و جهان تیکنا، دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان اعلام کرد: خانه کارگر آماده ارائه خدمات رفاهی و آموزشی رایگان و نیمه رایگان به کارگران این استان و سراسر کشور است.

اسماعیل حاجی زاده گفت: خانه کارگر با گسترش خدمات رفاهی، آموزشی رایگان و ورزشی به کارگران، بازنشستگان و کلیه مشمولین قانون کار و خانواده‌های آنان سعی در توسعه فرهنگ کار و تولید اقدام کرده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵ هزار نفر در استان هرمزگان عضو خانه کارگر هستند که از خدمات آموزشی، رفاهی و ورزشی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: در گذشته کلاس‌های آموزشی خانه کارگر که به ۴۰۰ کلاس می‌رسید، به صورت حضوری بود، اما در زمان شیوع کرونا همه کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شد.

این فعال کارگری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات نیمه رایگان رفاهی خانه کارگر افزود: استفاده از امکانات رفاهی و اقامتی خانه کارگر با حداقل هزینه برای کارگران در اکثر مناطق خوش آب و هوا و گردشگری کشور صورت می‌گیرد.

او در ادامه افزود: خانه کارگر همچنین با توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین کارگران و همچنین ارایه خدمات بیمه تکمیلی به کارگرانی که به صورت انفرادی نمی‌توانند بیمه تکمیلی انجام دهند ،به صورت تمام اقساط خدمات بیمه‌ای ارئه می‌دهد.

انتهای پیام/