پاداش ۲ میلیاردی در صورتحساب مشترکین برق
پاداش ۲ میلیاردی در صورتحساب مشترکین برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: دو میلیارد تومان پاداش همکاری در صورتحساب مشترکین که با سیاست‌های کاهش مصرف برق همراه بودند، اعمال شد.

به گزارش گروه اقتصاد ایران و جهان تیکنا، ولی‌الله ناصری در گفت‌وگویی ضمن اعلام ایلام خبر اظهار کرد: این مشترکین شامل کشاورزان، مشترکین صنعتی و تجاری و جایگاه داران CNG هستند که در سال ۱۴۰۱ در ساعات اوج مصرف با اعمال اقداماتی باعث کاهش مصرف انرژی شدند.

وی با بیان اینکه برای این منظور در ابتدای دور ه پیک تفاهم نامه مبنی بر همکاری این مشترکین منعقد شد و میزان همکاری در این دوره محاسبه گریده است، اضافه کرد:در سال گذشته در بخش کشاورزی مبلغ هفتصد میلیون تومان و در سایر بخش ها مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است که در صورتحساب دوره اول این مشترکین قرار گرفته است.

ناصری ضمن اشاره به اینکه تمام جزئیات و مستندات محاسبه میزان همکاری در نزد این شرکت موجود است و هر کدام از مشترکین در صورت تمایل می توانند آن را از طریق پیامک  دریافت کنند، ادامه داد: در سال جدید نیز برنامه داریم این سیاست را برای کسب نتیجه‌ای بهتر ادامه دهیم تا گام مهمی در پایداری انرژی و جلوگیری از محدودیت در تامین برق برداریم.

انتهای پیام/