۱۰ هزار واحد مسکن برای اساتید بازنشسته و شاغل دانشگاه تهران تأمین می‌شود
۱۰ هزار واحد مسکن برای اساتید بازنشسته و شاغل دانشگاه تهران تأمین می‌شود

به گزارش گروه جامعه تیکنا، سیدمحمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران پیرامون حل مشکل مسکن کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌، گفت: کلنگ احداث مسکن برای دانشگاهیان را در زمین‌هایی که شناسایی شدند، به‌زودی با علیرضا زاکانی شهردار تهران به زمین خواهیم زد. وی افزود: در مرحله اول با منابع مالی که بنیاد نخبگان تأمین کرده، […]

به گزارش گروه جامعه تیکنا، سیدمحمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران پیرامون حل مشکل مسکن کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌، گفت: کلنگ احداث مسکن برای دانشگاهیان را در زمین‌هایی که شناسایی شدند، به‌زودی با علیرضا زاکانی شهردار تهران به زمین خواهیم زد.

وی افزود: در مرحله اول با منابع مالی که بنیاد نخبگان تأمین کرده، می‌توانیم ۲ هزار واحد برای اساتید جوان احداث کنیم؛ در مرحله بعدی برای کل اعضای هیأت علمی و کارکنان مسکن احداث می‌شود، حتی بازنشستگان هم تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

رئیس دانشگاه تهران در ادامه گفت: در حوزه مسکن پروژه‌های مختلفی تعریف می‌شود، تعاونی‌های مختلفی در دانشکده‌های مختلف شکل می‌دهیم و ساختاری در حال شکل‌گیری است که ان‌شاءالله گام به گام آن را پیش می‌بریم. در مجموع با وزیر مسکن و شهرسازی ساخت حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی توافق کردیم که باید زمین‌ها به وزارت مسکن منتقل شود و دوباره برگشت بخورد بنابراین توافق‌مان روی ۱۰ هزار واحد است.

به گزارش فارس، مبادله تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری برای تولید ۱۰ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و یاوران علمی (کارمندان) دانشگاه تهران در نشست شورای دانشگاه تهران که با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، روسای دانشکدگان، دانشکده‌ها، پردیس‌ها و مراکز وابسته به دانشگاه تهران برگزار شده بود، صورت گرفت.

انتهای پیام/