اجرای ۴۰ هزار متر طول خط کشی محوری در معابر منتهی به مدارس منطقه ۱۴
اجرای ۴۰ هزار متر طول خط کشی محوری در معابر منتهی به مدارس منطقه ۱۴
عملیات خط کشی محوری ۴۰ هزار متر طول در معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی منطقه ۱۴همزمان با آغازسال تحصیلی جدید تاکنون اجرا شد.

به گزارش تیکنا، امیر شهرابی شهردار منطقه در این باره گفت: به منظور ارتقاء ایمنی معابر و کاهش مخاطرات، عملیات خط کشی محوری، بلوک عابر پیاده، سرعتکاه و مسیر ویژه اتوبوس و تاکسی و… بیش از ۴۰ هزار متر طول در معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی منطقه اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه علائم ترافیکی نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک دارد؛ افزود: بر این اساس عملیات خط کشی بلوک عابرپیاده مقابل مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی چون در محورهای گیلکی، کرمان، زمزم، نساجی، هجرت، شکوری، گلکار، ابوذر و… انجام شد.
وی ادامه داد: همچنین نصب سرعت کاه و خط کشی حیاط ۳۰ مدرسه خط کشی ۵۰ ایستگاه اتوبوس همراه با کف‌نویسی در محدوده ایستگاه های اتوبوس و ۶ ایستگاه تاکسی انجام شده است.
شهرابی افزود: در راستای کاهش مخاطرات، روانسازی ترافیکی و ارتقاء ایمنی معابر نسبت به ترمیم و تعویض المان های ترافیکی مخدوش و نیوجرسی با محوریت شریان ها و معابر منتهی به مدارس صورت گرفت.
شهردار منطقه۱۴ خاطر نشان کرد: برای افزایش ضریب ایمنی تردد، تسهیل در تردد خودروها و برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان، اقدامات ترافیکی در منطقه جهت روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات علاوه بر مهرماه تا پایان سال در دستور کار قرار گرفت.