اعزام ۱۵ هزار خانواده زائر اولی به کربلا
اعزام ۱۵ هزار خانواده زائر اولی به کربلا
حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: در اربعین حسینی، عقیدتی سیاسی در 9 مرز مستقر بوده و به زوار خدمات ارائه می‌کرد؛ همچنین در موکب خود در کربلا در اربعین حسینی پذیرای 12 هزارنفر زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بودیم.

به گزارش تیکنا، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: عملیات شب گذشته دل تمام آزادیخواهان جهان را شاد کرد و حزنی که در سینه میلیون‌ها ایرانی انباشته شد بود تبدیل به حس غرور و فرح شد.

وی افزود: هنوز پیکر شهید سید حسن نصرالله تشییع نشده است اما ایران انتقام این شهید بزرگوار و شهید هنیه و شهید نیلفروشان را از این رژیم جعلی گرفت.

ادیانی با اشاره به پیش رو بودن هفته فراجا گفت: خط قرمز انتظامی آرامش و آسایش مردم است و در این راه شهدای زیادی برای تامین امنیت مردم فدا می‌شود.

وی به برنامه عقیدتی سیاسی برای اعزام ۱۵ هزار خانواده زائر اولی به کربلا نیز اشاره کرد و گفت: در اربعین حسینی، عقیدتی سیاسی در ۹ مرز مستقر بوده و به زوار خدمات ارائه می‌کرد؛ همچنین در موکب خود در کربلا در اربعین حسینی پذیرای ۱۲ هزارنفر زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بودیم.