هوش مصنوعی وارد مدیریت شهری می‌شود
هوش مصنوعی وارد مدیریت شهری می‌شود
مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان گفت: نهمین دوره آموزشی مدیران شهرداری اصفهان با عنوان «نقش و جایگاه هوش مصنوعی در مدیریت شهری» در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار شد.

به گزارش تیکنا و به نقل از ایمنا، علی نداف‌پور اظهار کرد: نهمین دوره آموزشی مدیران شهرداری اصفهان با عنوان «نقش و جایگاه هوش مصنوعی در مدیریت شهری» در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی با حضور ۷۵ نفر از مدیران حوزه شهردار، مدیران مناطق و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری اصفهان امروز _پنجشنبه پنجم مهر_ در سالن همایش سایت نمایشگاه بین‌المللی استان برگزار شد.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان تاکید کرد: این دوره به‌منظور ایجاد آمادگی و افزایش دانش عملیاتی و راهبردی مدیران برای اقدام موثر، هماهنگ و هم‌راستا با ماموریت‌های مدیریت شهری در این حوزه برنامه‌ریزی شد.

نداف‌پور گفت: امروزه هوش مصنوعی شیوه زندگی و کسب و کارها در شهرها را تغییر داده و نویدبخش بهبود کارایی و اثربخشی خدمات است که با ساده‌سازی فرایندها و ارتقای خدمات عمومی مزایای قابل توجهی را برای شهروندان فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی از سوی اداره آموزش شهرداری زیرمجموعه اداره کل نوسازی و تحول اداری ذیل معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری این کلان‌شهر برگزار شد.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برخی اعضای شورای اسلامی شهر از جمله مصطفی نباتی‌نژاد (رئیس مرکز پژوهش‌ها)، مجید نادرالاصلی (رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار) و رسول میرباقری (رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، معماری و بافت تاریخی) در این برنامه حضور پیدا کردند.