نمایشگاه به رنگ مقاومت؛ روایتی از شلمچه تا غزه
نمایشگاه به رنگ مقاومت؛ روایتی از شلمچه تا غزه
فرمانده حوزه بسیج معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران گفت: نمایشگاه به رنگ مقاومت به مدت 10 شب برقرار است.

به گزارش تیکنا، سید محمدمهدی موسوی فرمانده حوزه بسیج معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران و مدیر نمایشگاه به رنگ مقاومت درباره جزئیات این نمایشگاه و روایتی که قرار است در آن به نمایش گذاشته شود اظهار کرد: این نمایشگاه به رنگ مقاومت است؛ روایتی از شلمچه تا غزه و قرار است به مدت ۱۰ شب اتفاقات دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و غزه به نمایش گذاشته شود.
وی افزود: این نمایشگاه کار جدید و تازه‌ای است و ۷ اپیزود دارد که در آن به نمایش کانال کمیل، عملیات شهدای غواص، میدان مین، حوادث شهر خرمشهر، پادگان دوکوهه، حوادث غزه، شهید اسماعیل هنیه و … پرداخته‌ایم.
موسوی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس خرمشهر مدتی مورد هجوم و در دست عراقی‌ها افتاده بود گفت: در دوران دفاع مقدس عراقی‌ها ادعا می‌کردند که خرمشهر شهر ما است و ما در این نمایشگاه بعد از عبور از خرمشهر به دوکوهه خواهیم رفت که محل تقسیم نیروها به جبهه‌های حق علیه باطل بود.

مدیر نمایشگاه به رنگ مقاومت بیان کرد: بعد از عبور از این قسمت‌ها، پخش فیلم سینمایی قلب رقبه را برای مراجعان به نمایشگاه داریم و چون قلب رقه برای ۸ تا ۱۵ سال ممنوعیت پخش دارد، فضای بازی و سرگرمی برای کودکان در نظر گرفته‌ایم.
وی با اشاره به برنامه‌هایی که برای کودکان در نظر گرفته شده افزود: در این مجموعه که برای کودکان تدارک دیده شده، از بازی‌های دفاع مقدس تا بازی‌های مهیج و جذابی مانند شوتبال، دارت، ایرهاکی، فوتبال دستی، دارت، تیراندازی و… را برای کوکان در نظر گرفته‌ایم.
گفتنی است؛ نمایشگاه به رنگ مقاومت که روایتی از شلمچه تا غزه است از شب گذشته ۲ مهرماه در حیاط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران کار خود را آغاز کرده و به مدت ۱۰ شب برپا است.