گروه‌های جهادی پای ثابت برنامه‌های روز جامعه هستند
گروه‌های جهادی پای ثابت برنامه‌های روز جامعه هستند
مسئول گروه جهادی شهید غلامعلی کاظمی گفت: امسال مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر از میدان آزادی تا خیابان دماوند تقاطع بزرگراه امام علی(ع) کلید خورد و جمعیت میلیونی برای حضور در تجمع عشاق علی خود را به مسیرهای تعیین شده رساندند.

به گزارش تیکنا، محمد فاتحی مسئول گروه جهادی شهید غلامعلی کاظمی درباره فعالیت این گروه جهادی در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر امسال اظهار کرد: امسال سومین سال بود که تهران برای عید غدیر آراسته شد.

وی افزود: امسال مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر از میدان آزادی تا خیابان دماوند تقاطع بزرگراه امام علی(ع) کلید خورد و جمعیت میلیونی برای حضور در تجمع عشاق علی خود را به مسیرهای تعیین شده رساندند.

فاتحی گفت: گروه جهادی شهید غلامعلی کاظمی نیز در این مسیر حضور داشت و در غرفه‌ای به کمک دوستان جهادی به شهروندان حاضر در مسیر خدمات رسانی می‌کردیم.

مسئول گروه جهادی شهید غلامعلی کاظمی بیان کرد: توزیع بستنی، شربت، اب‌دوغ خیار، آب معدنی و … را امسال داشتیم و عشق و علاقه به امیرالمومنین (ع) در بین حاضرین موج می‌زد.

فاتحی درباره سایر برنامه‌های این گروه گفت: گروه‌های جهادی همیشه پای کار هستند و ما نیز در مراسمات مختلف برنامه‌هایی را اجرا می‌کنیم، در روزهای آینده نیز برای ماه محرم برنامه ریزی کرده‌ایم تا مراسم باشکوهی برگزار شود. در ایام مختلف سال نیز مانند ولادت امام رضا (ع)، نیمه شعبان و … برنامه‌هایی را در سطح محله اجرایی می‌کنیم.