وزیر کار: منویات مقام معظم رهبری را در مهار تورم و رشد تولید اجرایی می‌کنیم
وزیر کار: منویات مقام معظم رهبری را در مهار تورم و رشد تولید اجرایی می‌کنیم

به گزارش تیکنا، سید صولت مرتضوی یکم فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر با بیان اینکه مطالبات جدی در حوزه سرمایه‌گذاری، در بخش درمان، اشتغال و سایر حوزه‌های مرتبط با وزارت کار در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار کرد: استاندار با جدیت پیگیر مطالبات بودند. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: […]

به گزارش تیکنا، سید صولت مرتضوی یکم فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر با بیان اینکه مطالبات جدی در حوزه سرمایه‌گذاری، در بخش درمان، اشتغال و سایر حوزه‌های مرتبط با وزارت کار در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار کرد: استاندار با جدیت پیگیر مطالبات بودند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بررسی همکاران در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری نشان داد که وضعیت قابل قبول نیست و اجازه گرفته شد تا وعده‌هایی را برای حل مشکلات در استان بدهند، برای اختصاص تجهیزاتی مانند دستگاه ام آر آی، توسعه فیزیکی بیمارستان امام علی و چند مرکز درمانی تصمیماتی اتخاذ شد و منابعی را در هیات امنای تامین اجتماعی مصوب کردیم.

وی در خصوص حوزه سرمایه‌گذاری و اعمال ماده ۵۶ برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: مدیرعامل بانک رفاه گام‌های بلندی برداشته‌اند، سازمان تامین اجتماعی، شرکت‌های زیرمجموعه و سازمان بازنشستگی به سرمایه‌گذاری ورود پیدا کرده‌اند، تمامی مصوبات قبل اجرا خواهد شد.

مرتضوی تاکید کرد: دولت سیزدهم درصدد است تا با تصمیمات شایسته عدالت را در گستره ایران اسلامی توسعه بدهد و همچنین غبار محرومیت را از کشور پاک کند و امیدواریم به‌عنوان یک سرباز منویات مقام معظم رهبری را در مهار تورم و رشد تولید اجرایی کنیم.

انتهای پیام/