۱۲۸۲ واحد تولیدی راکد هرمزگان به مدار تولید بازگشت
۱۲۸۲ واحد تولیدی راکد هرمزگان به مدار تولید بازگشت

به گزارش تیکنا، عادل شهرزاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان، چهارشنبه شب در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: با احیای این واحدهای تولیدی برای پنج و ۹۱۷ نفر در هرمزگان شغل ایجاد شد. وی بیان کرد: کارگروه رفع موانع تولید هرمزگان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تمام […]

به گزارش تیکنا، عادل شهرزاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان، چهارشنبه شب در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: با احیای این واحدهای تولیدی برای پنج و ۹۱۷ نفر در هرمزگان شغل ایجاد شد.

وی بیان کرد: کارگروه رفع موانع تولید هرمزگان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تمام تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی به کار بسته و حمایت از بنگاه های اقتصادی بویژه واحدهای راکد از اولویت های برنامه های توسعه اقتصادی استان بوده و توانسته عملکرد خوبی در این حوزه داشته باشد.

معاون استاندار هرمزگان، حمایت از تکمیل زنجیره های تولید را دیگر رویکرد مهم دنبال شده در کارگروه رفع موانع تولید برشمرد و ادامه داد: در همین راستا هماهنگی و پیگیری لازم برای ارتقای ظرفیت تعداد ۹۲۶ واحد تولیدی فعال با کمتر از ظرفیت اسمی نیز در استان انجام گرفته و کار همچنان با جدیت ادامه دارد.

گفتنی است، در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با محوریت بررسی مشکلات بنگاه های اقتصادی برگزار شد، تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی، تصمیم گیری در خصوص تسهیلات واحدهای مستقر در مجتمع کشتی سازی و صنایع دریایی فراساحل، تهیه شیوه نامه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبزیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.