تتلو وارد منطقه آزاد ماکو شد
تتلو وارد منطقه آزاد ماکو شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر تیکنا؛ امیر تتلو دقایقی پیش توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان منطقه آزاد ماکو تحویل ایران شد و با دستور قضایی بازداشت شد. مقام قضایی در استان آذربایجان غربی در خصوص تحقیق از اتهامات انتسابی متهم را تفهیم اتهام کرد و در جهت تکمیل تحقیقات تحویل ضابط قضایی داد. […]

به گزارش گروه فرهنگ و هنر تیکنا؛ امیر تتلو دقایقی پیش توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان منطقه آزاد ماکو تحویل ایران شد و با دستور قضایی بازداشت شد.

مقام قضایی در استان آذربایجان غربی در خصوص تحقیق از اتهامات انتسابی متهم را تفهیم اتهام کرد و در جهت تکمیل تحقیقات تحویل ضابط قضایی داد.

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که چند سال اخیر در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی علیه وی ثبت شده است. تاکنون افشاگری های متعددی از سوی قربانیان این فرد در فضای مجازی منتشر شده است. مهم‌ترین شاکیان تتلو، دختران و نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند.

تتلو دقایقی پیش وارد ایران شد و هم اکنون در منطقه آزاد ماکو در استان آذربایجان غربی حضور دارد و در بازداشت به سر می برد و برای طی مراحل قضایی و مجازات به تهران منتقل خواهد شد.

فساد اخلاقی و رفتاری تتلو در مدت حضورش در ترکیه تا حدی پیش رفت که او در هیچ یک از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی اجازه اداره حساب کاربری را ندارد و مطابق قوانین نمی‌تواند اکانت مستقیم با هویت خود داشته باشد.

تتلو در طول مدت اقامت خود در ترکیه بار‌ها تلاش کرد در کشور‌های اتحادیه اروپا کنسرت برگزار کند که به علت قوانین این اتحادیه امکان ورود به این کشور‌ها را نداشت.