نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر در اوایل سال آینده برگزار شود + تصویر نامه
نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر در اوایل سال آینده برگزار شود + تصویر نامه
انجمن‌های بخش خصوصی از سازمان انرژی‌های تجديدپذير و بهره وری انرژی برق درخواست کردند تا سیزدهمین نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر در اوایل سال آینده برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ایران و جهان تیکنا، انجمن‌های بخش خصوصی از سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) درخواست کردند تا سیزدهمین نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر در اوایل سال آینده برگزار شود.

پیرو کنسل شدن برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی‌ در مهرماه سال جاری و تعویق زمان برگزاری آن به ۲ تا ۵ بهمن ماه و هم‌زمان شدن آن با هشتمین کنفرانس بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر (۷ و ۸ بهمن)، تشکلهای فعال در بخش خصوصی، شامل کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سندیکای صنعت برق، انجمن انرژیهای تجدیدپذیر ایران، باشگاه صاحبنظران انرژی ایرانیان و انجمن انر‌ژی‌های تجدیدپذیر اتاق بازرگانی، طی یک نامه رسمی از ساتبا درخواست تغییر زمان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و موکول شدن آن به اوایل سال آینده را کردند.

گفتنی است، در بخشی از این نامه آمده است برگزاری رویدادهای مهم در این حوزه، نیازمند تعامل و هماهنگی مثبت میان بخش خصوصی و دولت است تا از اثربخشی و هم افزایی رویدادها کاسته نشود.