نمایش دستاوردهای ۹۰ شرکت ایرانی در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲
نمایش دستاوردهای ۹۰ شرکت ایرانی در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲
مدیر چهاردهمین نمایشگاه ایران نانو گفت: بیش از ۹۰ شرکت در ۱۳۰ غرفه محصولات خود را در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ نمایش می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه فناوری پیشرفته تیکنا، علی طهاری در نشست خبری نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ که پیش از امروز در ستاد ویژه فناوری نانو برگزار شد، اظهار کرد: امسال چهاردهمین نمایشگاه نانو از ۱۳ تا ۱۶ آبان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و از ساعت ۸ تا ۱۵ امکان بازدید از نمایشگاه وجود دارد.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه ایران نانو بیش از ۹۰ شرکت در ۱۳۰ غرفه حضور دارند. همچنین ۶ پایگاه صادراتی از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای ایران نانو ۱۴۰۲ فراهم شده است. در این نمایشگاه ۱۲ نهاد ترویجی حضور دارند و برنامه‌های تور دانشجویی اجرا می‌شود.

مدیر چهاردهمین نمایشگاه ایران نانو بیان کرد: تفاوت تور دانشجویی نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ با دوره‌های گذشته حضور دانشجویان خارجی علاوه بر دانشجویان ایرانی است. ۳۰ طرح در غرفه استارت‌آپ‌های دانشجویی و در ۱۰ طرح بدیع در غرفه طرح‌های بدیع رونمایی و نمایش داده می‌شوند.

طهاری عنوان کرد: ساختمان، ماشین آلات صنعتی و کاتالیست‌ها و تامین مواد اولیه از جمله حوزه‌های مورد توجه در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ است. ستاد کوانتوم و اپتیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری هم در نمایشگاه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در روز دوم نمایشگاه نشست سفرای کشورهای خارجی برای آشنایی با دستاوردهای صنعت نانو در ایران برگزار می‌شود و در روز سوم برنامه رونمایی از ۷ محصول جدید و انعقاد ۵ قرارداد همکاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/