بیش از هزار اشتراک گاز رایگان به مددجویان کردستانی واگذار شد
بیش از هزار اشتراک گاز رایگان به مددجویان کردستانی واگذار شد

به گزارش تیکنا، احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز کردستان در گفت‌وگویی با بیان اینکه به مددجویان کمیته‌امداد امام(ره) و بهزیستی، یک بار امتیاز رایگان اشتراک پذیری واگذار می‌شود، اظهار کرد: کسانی که قادر به پرداخت هزینه انشعاب گاز نیستند با ارائه معرفی‌نامه از سوی بهزیستی و کمیته امداد، می‌توانند اشتراک رایگان دریافت کنند. وی یادآور […]

به گزارش تیکنا، احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز کردستان در گفت‌وگویی با بیان اینکه به مددجویان کمیته‌امداد امام(ره) و بهزیستی، یک بار امتیاز رایگان اشتراک پذیری واگذار می‌شود، اظهار کرد: کسانی که قادر به پرداخت هزینه انشعاب گاز نیستند با ارائه معرفی‌نامه از سوی بهزیستی و کمیته امداد، می‌توانند اشتراک رایگان دریافت کنند.

وی یادآور شد: امسال ۲۰ هزار مشترک جدید گاز در استان جذب شد، ضمن اینکه سرانه نصب انشعاب هر خانوار کردستانی ۴۵ میلیون تومان است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان، پنج میلیارد تومان اعتبار برای لوله‌کشی رایگان گاز داخل منزل مددجویان و محرومان اختصاص یافت که ۸۳۳ خانوار برای این طرح در نظر گرفته است.

فعله‌گری سقف هزینه لوله کشی رایگان برای مشترکان محروم و مددجو را ۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بعد از سفر رئیس‌جمهور، بخش عمده‌ای از لوله‌کشی رایگان خانوارهای مدنظر، انجام شد.

وی بیان کرد: همچنین ۶ هزار دستگاه بخاری هوشمند کم‌مصرف به مشترکان مددجو و پرمصرف اختصاص یافته است که تاکنون ۲ هزار دستگاه آن خریداری شده است.

در حال حاضر ۳۳ شهر و هزار و ۵۷۳ روستای استان کردستان از گاز طبیعی بهره‌مند و ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد و روستایی ۹۹ درصد است.

انتهای پیام/