لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه
لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه
شهردار منطقه ۱۵ گفت: ما در یک جنگ ترکیبی و در راس آن جنگ رسانه ای حضور داریم و‌ باید در این جنگ رسانه ای بتوانیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل آینده داشته باشیم

به گزارش خبرنگار گروه جامعه تیکنا، عصر امروز ۴ مهرماه نخستین یادواره شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافعان حرم لشگر فاطمیون ومراسم تولد ۳۰ فرزند شهدای لشگر فاطمیون با حضور سید احمد علوی عضو‌شورای اسلامی شهر تهران، محمد شیری شهردار منطقه۱۵ و سایر مدیران شهری برگزار شد.

در حاشیه مراسم محمد شیری شهردار منطق ۱۵  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز خانواده شهدای مدافعین حرم در منطقه ۱۵ را دعوت کرده‌ایم تا میزبان خانواده و فرزندان شهدا به ویژه تیپ فاطمیون که فراموش شده‌اند باشیم.

شهردار منطقه ۱۵ بیان کرد: در همین راستا بزرگداشتی به مناسبت هفتهدفاع مقدس  برگزار شد تا مقام شهدا را پاس بداریم و بتوانیم لحظاتی دل این خانواده ها را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از  خانواده شهدا در این مراسم حضور دارند گفت: ۶۰ نفر از خانواده شهدای مدافع حرم به ویژه تیپ فاطمیون برای این مراسم دعوت شده اند و جشن تولدی نیز برای ۳۰ نفر از فرزندان شهدا برگزار شد.

شیری با بیان اینکه ما در یک جنگ ترکیبی و در راس آن جنگ رسانه ای حضور داریم گفت: باید در این جنگ رسانه ای بتوانیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل آینده داشته باشیم تا راه و رسم شهدا را برای نسل آینده به نمایش گذاریم.

شهردار منطقه ۱۵ در پاسخ به این سوال که در سطح منطقه چه تعداد شهید سکونت دارند گفت: در منطقه ۱۵ میزبان بیش از ۲ هزارخانواده شهید هستیم.