گزارش تیکنا از روز اول اینوتکس ۲۰۲۳ +فیلم
گزارش تیکنا از روز اول اینوتکس ۲۰۲۳ +فیلم

به گزارش گروه چند رسانه‌ای تیکنا، مراسم افتتاحیه رویداد اینوتکس ۲۰۲۳ با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، آندری فورسنکو، دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در حوزه علم و فناوری و مهدی صفاری‌نیا، مدیرعامل پارک فناوری پردیس و جمعی از متخصصان حوزه فناوری و نوآوری کشور روز سه‌شنبه(۱۹ اردیبهشت) […]

به گزارش گروه چند رسانه‌ای تیکنا، مراسم افتتاحیه رویداد اینوتکس ۲۰۲۳ با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، آندری فورسنکو، دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در حوزه علم و فناوری و مهدی صفاری‌نیا، مدیرعامل پارک فناوری پردیس و جمعی از متخصصان حوزه فناوری و نوآوری کشور روز سه‌شنبه(۱۹ اردیبهشت) برگزار شد.

هر ساله نمایشگاه اینوتکس به عنوان بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری، با هدف گردهمایی فعالان اکوسیستم فناوری در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
امسال دوازدهمین دوره از رویداد اینوتکس در حالی برگزار می‌شود که مخاطب و بازدیدکنندگانی از دیگر کشور‌ها نیز در آن حضور دارند.

توانمندسازى کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق از طریق ارائه موفقیت‌های‌شان، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى این رویداد است، از این‌رو اعضا و فعالان اکوسیستم فناوری گرد هم می‌آیند.

اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارت‌آپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ است.

در ادامه ویدئو گزارش تیکنا از روز نخست رویداد اینوتکس ۲۰۲۳ را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/