کارت‌های الکترونیکی توربین‌های گازی تولید و بازسازی شد
کارت‌های الکترونیکی توربین‌های گازی تولید و بازسازی شد

به گزارش تیکنا، مهدی تاجیک، معاون مهندسی نیروگاه ری عنوان کرد: ساخت حدود ۴۰ بورد الکترونیکی سیستم‌های کنترل و حفاظت توربین‌های گازی، از ابتدای سال جاری تاکنون در آزمایشگاه ابزاردقیق با اتکا به خودباوری و باتوجه به نیاز این نیروگاه و ثبت سفارش از نیروگاه‌های دیگر صورت گرفت. معاون مهندسی نیروگاه ری افزود: تمام مراحل […]

به گزارش تیکنا، مهدی تاجیک، معاون مهندسی نیروگاه ری عنوان کرد: ساخت حدود ۴۰ بورد الکترونیکی سیستم‌های کنترل و حفاظت توربین‌های گازی، از ابتدای سال جاری تاکنون در آزمایشگاه ابزاردقیق با اتکا به خودباوری و باتوجه به نیاز این نیروگاه و ثبت سفارش از نیروگاه‌های دیگر صورت گرفت.

معاون مهندسی نیروگاه ری افزود: تمام مراحل ساخت این کارت‌ها در داخل نیروگاه و در آزمایشگاه ابزاردقیق انجام و علاوه بر رفع نیاز واحدهای گازی، به نیروگاه‌های گازی مشابه دیگر در کشور نیز خدمات ارائه شد.

تاجیک اضافه کرد: علاوه بر عدم نیاز به‌واردات این قطعات، صرفه‌جویی ارزی قابل توجهی در این زمینه صورت گرفت.

معاون مهندسی نیروگاه ری با بیان اینکه مراحل ساخت هر کارت شامل طراحی و تهیه نقشه، تهیه و خرید قطعات، آماده‌سازی، مونتاژ و تست آن حدود ۳۰ تا ۴۰ روز زمان نیاز دارد، عنوان کرد: بومی‌سازی تکنولوژی ساخت این نوع قطعات و گام‌برداشتن در راستای ساخت داخل، با اتکا به خودباوری را یکی از اهداف مهم این شرکت نام برد.

انتهای پیام/