پل اول؛ رویدادی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه امنیت غذایی +فیلم
پل اول؛ رویدادی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه امنیت غذایی +فیلم
رویداد پل اول با هدف شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه تأمین خوراک دام و امنیت غذایی برگزار شد و طرح‌های منتخب مورد حمایت قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه زیست‌بوم فناوری و نوآوری تیکنا، رویداد پل اول با محوریت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه خوراک دام و امنیت غذایی ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور مدیران شرکت سینا وی‌سی، ارائه دهندگان طرح‌های دانش‌بنیان در زمینه تأمین خوراک دام و نمایندگان شبکه‌های فناوری و نوآوری استان‌های مختلف کشور در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

در این رویداد طرح‌های ارائه شده در زمینه تأمین خوراک دام و ارتقای امنیت غذایی معرفی و مورد ارزیابی کمیته داوران قرار گرفت. همچنین یاسر خانی، مدیرعامل شرکت سینا وی‌سی در جریان برگزاری رویداد پل اول گفت: کارهای علمی زیادی در کشور در بحث خوراک دام انجام شده است که متاسفانه به تجاری سازی نرسیده است و در کتابخانه ها باقی مانده است. بنابراین ما رسالت خود را سرمایه گذاری روی این طرحها قرار دادیم.

در پایان این رویداد شرکت سینا وی‌سی از میان ۴۴ طرح ارائه شده با دو ۲ طرح منتخب توافق سرمایه گذاری به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان منعقد کرد.

در ادامه گزارش تیکنا از رویداد پل اول: خوراک دام و امنیت غذایی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/