پایان رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق۳
پایان رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق۳
سعید شهرابی فراهانی در یادداشتی نوشت: باید با عملیات وعده صادق 3 پایان رژیم صهیونیستی را خیلی زود رقم زد.

به گزارش تیکنا ، سعید شهرابی فراهانی مدیر مرکز پژوهش و مطالعات انجمن بین المللی ضدصهیونیستی در یادداشتی نوشت: تعرض و کوچکترین ضربه به منافع ایران مقتدر و سربلند از سوی رژیم اشغالگر قدس، علت عملیات وعده صادق بوده است.
نقطه اصلی و کانونی این عملیاتی، رهایی نیروهای جان بر کلاف محور مقاومت است که غرش کنان به سمت رژیم سرازیر خواهند شد.
ابابیل سرگردان اعم از پهپادهای انتحاری و موشک های نقطه زن با ظرفیت بالای ۵۰۰ عدد با سرعت مافوق صوت، آماده دستور فرماندهی کل جبهه مقاومت جهت بازکردن درهای جهنم سوزان به روی صهیونیست های خون آشام است.
مرحله اول هداف اصلی حمله به اسرائیل و کشورهای احتمالی پشتیبانی کننده، مراکز حیاتی و حساس حکومتی و قطع شدن شریان اصلی اقتصادی مخصوصا نفتی،گازی”تل آویو و حیفا”و بالعکس است.
مرحله دوم هم انهدام کامل ناوها و کشتی ها، موشکها و هواپیماهای دشمن و مرحله سوم هم نیروگاه اتمی دیمونا است.
عملیات”وعده صادق۳” نیروهای مسلح ایران در صورت تعرض جزئی رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکابه منافع کشورمان اجرایی می شود و قطعا موجب ویرانی و نابودی کامل آن رژیم منحوس در زمین، دریا و هوا خواهد شد.
با این عملیات، دنیا متحیر از قدرت عظیم غیورمردان دلاور سپاهی و ارتشی ایران” فرماندهی کل جبهه مقاومت” شده و پیروزی جبهه مقاومت رقم خواهد شد و قطعا ملت های ایران، یمن، لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و آزادی خواهان جهان شاد و مسرور از نابودی صهیونیست ها می شوند.