پاسخگویی به بیش از 9 هزار پیام شهروندی در سامانه 137 پلاس
پاسخگویی به بیش از 9 هزار پیام شهروندی در سامانه 137 پلاس
مدیر بازرسی شهرداری منطقه 19 از پاسخگویی و رسیدگی به 9053 پیام شهروندی طی سه ماهه نخست سال در سامانه 137 پلاس این منطقه خبر داد.

به گزارش تیکنا، محمد مهدی پارساجو با اشاره به اینکه پیام های شهروندان در حوزه های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط عوامل اجرایی سامانه 137 پلاس اجرایی می شود افزود: طی سه ماهه نخست سال در نواحی پنجگانه 9 هزار و 53 پیام توسط شهروندان ثبت و از سوی همکاران پیگیری و پاسخگویی شده است.

وی ادامه داد: لایروبی انهار با 715 پیام از بیشترین درخواست ها محسوب می شود که به منظور پاسخگویی به شهروندان در اسرع وقت و به قید فوریت نقاط شناسایی و پاکسازی شد.

پارساجو اظهارکرد: رفع خطر درخت خشک و درحال سقوط، نظافت معابر کوچه، جمع آوري زباله و ضايعات، طعمه گذاری موش، رفع خطر چاله هاي بزرگراهي، ساخت و ساز غیرمجاز مسکونی، رفع سد معبر اصناف در پیاده رو و … از بیشترین درخواست های شهروندان در سامانه 137 پلاس است که توسط اکیپ های اجرایی این سامانه در نواحی پنجگانه رسیدگی شد.

مدیر بازرسی شهرداری منطقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده معضلات شهری درخواست های خود را در سامانه 137 پلاس ثبت تا به قید فوریت رفع و رجوع شود.