«ناوگروه ۳۶۰» جانِ کلام انقلاب را به نمایش گذاشته است
«ناوگروه ۳۶۰» جانِ کلام انقلاب را به نمایش گذاشته است

به گزارش گروه سیاست و حکمرانی تیکنا، شهرام ایرانی در دیدار با خانواده های کارکنان ناوگروه ۳۶۰ این نیرو در منطقه یکم امامت نداجا افزود: در مراسم استقبال از این ناوگروه تمامی رسانه‌ها و شبکه‌ها پای کار خواهند آمد، آنچه امروز از این دریانوردی بر جای خواهد ماند افتخاری بس بزرگ و ماندنی است. وی […]

به گزارش گروه سیاست و حکمرانی تیکنا، شهرام ایرانی در دیدار با خانواده های کارکنان ناوگروه ۳۶۰ این نیرو در منطقه یکم امامت نداجا افزود: در مراسم استقبال از این ناوگروه تمامی رسانه‌ها و شبکه‌ها پای کار خواهند آمد، آنچه امروز از این دریانوردی بر جای خواهد ماند افتخاری بس بزرگ و ماندنی است.

وی ادامه داد: دنیا تمایل دارد ببیند که این بزرگ مردان تحت حمایت چه خانواده و زنانی این چنین حماسه می‌آفرینند.

فرمانده نداجا اضافه کرد: در ناوگروه ۳۶۰ از ۲۹ استان کشور همرزمان ما حضور دارند و این یعنی ۸۵ میلیون ایرانی همگام و هم دل با یکدیگر در این مسیر دریانوردی با تمامی قوا ایستادگی کردند.

وی خاطرنشان کرد: ناوگروه ۳۶۰ پدیده‌ای بود که برای نخستین بار در طول تاریخ رخ داده و همه جهان را مبهوت خود ساخته است، فرزندان ما در این سفر کوشیدند تا فرهنگ ایرانی اسلامی را در گرداگرد این کره خاکی به نمایش بگذارند.

ایرانی افزود: این فرزندان با طی کردن عرض اقیانوس آرام و پیمودن طولانی ترین مسیر اقیانوسی جهان هشت هزار مایل دریایی و ۱۵ هزار کیلومتر در کنار اسکله ریودوژانیرو برزیل نماز جماعت را با اقتدار اقامه کردند و حتی در نماز جماعت شیعیان برزیل حضور پیدا کردند و اصول فرهنگی و اعتقادی خود را در راس قرار دادند.

فرمانده نداجا تصریح کرد: تنها واژه‌ای که در مدح خانواده‌های صبور و ستایش این عزیزان دریا دل می توان به کار برد واژه اسطوره است که جان کلام انقلاب را اسطوره های ما در ناوگروه ۳۶۰ در برابر جهان به نمایش گذاشتند.