مناسب سازی ۱۷۹ هزار مترمربع محورهای منطقه ۱۴ با روکش مکانیزه
مناسب سازی ۱۷۹ هزار مترمربع محورهای منطقه ۱۴ با روکش مکانیزه
شهردار منطقه ۱۴ از بهسازی و مناسب سازی ۱۷۹ هزار متر مربع از محورهای اصلی و فرعی منطقه برای رضایت و رفاه شهروندان و افزایش ضریب ایمنی معابر و شریان های منطقه خبر داد.

به گزارش گروه جامعه تیکنا، امیر یزدی با بیان اینکه جهت رضایت شهروندان و فراهم نمودن شرایط مناسب تردد در مسیر خیابان ها در اولویت فعالیت های شهری قرار دارد، افزود: در این راستا اکثر موارد مناسب سازی و روکش آسفالت مکانیزه به عنوان پروژه های توسعه محلی و جزء درخواست های شهروندان در طرح من شهردارم سال ۱۴۰۱ بود که انجام شد.

وی با اشاره به مناسب سازی محورها صرف ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در قالب روکش مکانیزه، گفت: با اجرای این عملیات محورهایی چون زمزم مسیر شرق به غرب تقاطع خیابان علامه و مسیر غرب به شرق حدفاصل نبرد تا علامه ، بلوار ابوذرخیابان شهیدان سرباز حد فاصل میدان هجرت تا بزرگراه بسیج خیابان های عبدالله ملا ، مقداد ، حیدری، احمد لو و.. روکش آسفالت مکانیزه شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مرمت روکش معابر در سال ۱۴۰۲ در قالب طرح من شهردارم و طرح های توسعه محله ای با جدیت و دقت تیم های عملیاتی در حال اجراست و امروز بسیاری از شهروندان روزانه با گذر از معابر شاهد اصلاح آسفالت هستند، افزود: فرآیند طرح نهضت آسفالت و عملیات روکش آسفالت مکانیزه در سایر خیابان ها و محورهای اصلی و فرعی منطقه با توجه به نیازسنجی صورت گرفته استمرار دارد.