لپ‌تاپ آنر مجیک بوک آرت ۱۴ با وزن یک کیلوگرمی و ضخامت یک تبلت رونمایی شد
لپ‌تاپ آنر مجیک بوک آرت ۱۴ با وزن یک کیلوگرمی و ضخامت یک تبلت رونمایی شد
آنر از لپ‌تاپ مجیک بوک آرت ۱۴ با وزن و ضخامت بسیار ناچیز رونمایی کرد. مشخصات فنی، امکانات و قیمت Honor MagicBook Art 14 را در اینجا ببینید.

به گزارش تیکنا، آنر دو روز گذشته میزبان رویدادهای بزرگی در چین بود و در آن‌ها از تازه‌ترین دستاوردهای خودش رونمایی کرد. در کنار گوشی‌‌های تاشو جذاب آنر مجیک V3 و آنر مجیک Vs3، این شرکت چینی از لپ تاپ مجیک بوک آرت ۱۴ با وزن ناچیز ۱ کیلوگرمی و ضخامت ۱۲.۹۵ میلی‌متری نیز پرده برداشت. در ادامه بیشتر با MagicBook Art 14 آشنا خواهید شد.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ مجیک بوک آرت ۱۴ آنر

در جلوی قاب لپ تاپ جدید مجیک بوک، شاهد حضور یک نمایشگر ۱۴.۶ اینچی OLED با نسبت تصویر ۳ به ۲، روشنایی ۷۰۰ نیت و رزولوشن ۳۱۲۰ در ۲۰۸۰ پیکسلی هستیم. شما می‌توانید این لپ تاپ را با پردازنده‌های Intel Core Ultra 5 125H یا Core Ultra 7 155H به‌همراه کارت گرافیک Intel Arc سفارش دهید. همچنین، این دستگاه از یک حافظه SSD یک ترابایتی و رم پرسرعت LPDDR5X پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی لپ تاپ آنر مجیک بوک آرت ۱۴ از شش بلندگو با فناوری صدای فضایی و پشتیبانی از DTS بهره می‌برد. یک باتری ۶۰ وات‌ساعتی نیز ظرف مدت ۹۵ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود و تنها در ۳۰ دقیقه به شارژ ۴۶ درصد می‌رسد.

از دیگر امکانات این لپ تاپ چینی می‌توان به حسگر اثر انگشت، NFC، بلوتوث ۵.۳، وای‌فای ۶، دو پورت USB-C (یکی از آنها تاندربولت ۴)، یک پورت USB-A، یک پورت HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

 

 

قیمت MagicBook Art 14 2024 با ۱۶ گیگابایت رم و پردازنده Core Ultra 5، برابر با ۷,۷۹۹ یوان چین (معادل ۱۰۷۵ دلار) است. نسخه با ۳۲ گیگابایت رم و پردازنده Core Ultra 5 نیز ۸,۴۹۹ یوان (۱۱۷۰ دلار) و مدل ۳۲ گیگابایت رم با پردازنده Core Ultra 7، ۹,۴۹۹ یوان (۱۳۱۰ دلار) قیمت‌گذاری شده است. این لپ‌تاپ در دو رنگ طلوع خورشید (Sunrise Impression) و زیتونی تابستانی (Summer Olives) عرضه می‌شود.