فراخوان شناسایی دانش بنیان‌ها در زمینه ادوات پشتیبانی زنجیره ارزش پرورش ماهی در قفس
فراخوان شناسایی دانش بنیان‌ها در زمینه ادوات پشتیبانی زنجیره ارزش پرورش ماهی در قفس
دفتر برنامه ملی توسعه شهرک های گلخانه ای و شیلاتی معاونت علمی در حوزه شناسایی شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور در زمینه ادوات پشتیبانی زنجیره ارزش پرورش ماهی در قفس فراخوان داد.

به گزارش گروه فناوری پیشرفته تیکنا، دفتر برنامه ملی توسعه شهرک های گلخانه ای و شیلاتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، در نظر دارد نسبت به شناسایی و بهره‌مندی از توانمندی‌ و ظرفیت شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در حوزه طراحی و ساخت ادوات پشتیبانی زنجیره پرورش ماهی در قفس اقدام نماید.

این فراخوان، سه محور اصلی، «پمپ انتقال ماهی» با سایز ورودی و خروجی ۱۰ اینچ، حداکثر هد ۱۰ متر، حداکثرفاصله ۱۰۰۰ متر، مناسب برای آب شور، «سورتر ماهی زنده» دارای سه خروجی مجهز به شمارشگر ماهی، مناسب برای سایز ماهی ۴۰۰ تا ۸۰۰ گرم، مناسب برای آب شور (استیل ۳۱۶) و «مخازن حمل ماهی زنده» با قابلیت حمل مخازن بر روی تریلی، دارای خروجی سایز ۱۲ اینچ با درب دو حالته، حداقل حجم ۵۰۰۰ لیتر و مناسب برای آب شور را پوشش می دهد.

از این رو، از شرکت‌های توانمند دعوت می شود که طرح اولیه پیشنهادی خود را به همراه رزومه مرتبط تا پایان شهریورماه به شرکت گسترش فناوری دریایی شریف به عنوان مدیر طرح (پیمان) توسعه زنجیره های ارزش پرورش ماهی در قفس ارسال کنند.

آدرس الکترونیک: MC.cageculture@gmail.com شماره تلفن: ۸۸۲۰۶۴۰۵-۰۲۱ و ۸۸۹۶۱۸۵۰-۰۲۱

نشانی پستی: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان زرتشت غربی، تقاطع ششم (شیخلر)، پلاک ۷۵، ساختمان شمالی، طبقه سوم شرقی، شرکت گسترش فناوری دریایی شریف (دبیرخانه مدیریت طرح (پیمان) برنامه ملی توسعه پرورش ماهی در قفس) کد پستی: ۱۴۱۵۶۸۳۶۶۱