طراحی نرم افزار خدمات آفلاین و آنلاین حمل و نقل برای زائران اربعین
طراحی نرم افزار خدمات آفلاین و آنلاین حمل و نقل برای زائران اربعین
فناوران یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی پلتفرمی شده اند که تمام خدمات درمانی و حمل و نقل را به زائران اربعین ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه زیست بوم فناوری و نوآوری تیکنا، فناوران یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی پلتفرمی شده اند که تمام خدمات درمانی و حمل و نقل را به زائران اربعین ارائه می‌دهد.

رضا فرهودی، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به نرم افزار کاربردی آفلاین و آنلاین گفت: به منظور پایش امکانات در نظر گرفته شده برای خدمات به زائران اربعین و سایر خدمات مردم محور، لازم است که جمع سپاری مردمی در بخش‌های کاربردی و دسته بندی‌ها در مکان مشخص توسط مردم بازخوردگیری شود.

او افزود: این نرم افزار با دارا بودن امکانات مکان نقشه می‌تواند به صورت آنلاین و آفلاین با ثبت موقعیت بازخورد تمامی مخاطرات را ثبت کند. همچنین امکاناتی مانند مسیریابی، مشخص بودن اماکن خدماتی ، رفاهی و مذهبی، موکب‌ها و سایر اطلاعات را در مناطق مسیر در دسترس قرار دهد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: این نرم افزار نمونه خارجی دارد که توسط یک شرکت آمریکایی و به صورت اکانت محور ارائه داده می‌شود و لازم است لایسنس آن را خرید. نرم افزار ما تماما بومی سازی شده است. نقطه قوت آن پشتیبانی و توانایی سفارشی سازی با توجه به بومی سازی تمامی منابع است.

او بیان کرد: امکان دانلود برای زائران از طریق سایت ممکن است و آن‌ها می‌توانند این نرم افزار را استفاده کنند. لازم است در قالب طرح تهیه شده در شرکت با برنامه ریزی و افق یک ساله، اربعین را بر روی این پلتفرم بالا آورده و خدمات متفاوت در راستای سفر ایمن، ارزان و راحت ایجاد شود. امکانات سوپر نرم افزار شامل نوبت گیری، مراجعه به مرز، رزرو حمل و نقل، رزرو اقامت، تغذیه و موکب‌ها است.

فرهودی گفت: این پلتفرم در سازمان نقشه برداری کشور و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان هرمزگان در حال استفاده است.