طراحی نرم‌افزار گردشگری مترجم مسافر توسط نخبگان ایرانی
طراحی نرم‌افزار گردشگری مترجم مسافر توسط نخبگان ایرانی
مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: فناوران شرکت ما سکوی گردشگری ارتباط مترجم با مسافر را با به روزترین فناوری روز دنیا بومی کرده اند.

به گزارش گروه فناوری نرم و خلاق تیکنا، حمیدرضا گودرزی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره سکوی گردشگری ارتباط مترجم با مسافر گفت: شرکت ما در حوزه گردشگری با کمک هسته تکنولوژی ارتباطات صوتی، تصویری، متن و فایل امکان برقراری ارتباط بین مسافران و مترجمان را فراهم می‌کند. مسافرانی که به صورت تجاری، زیارتی و یا تفریحی به کشور‌های دیگر سفر می‌کنند، می‌توانند از این پلتفرم مترجمی به صورت همزمان استفاده کنند.او افزود: مسافران می‌توانند زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و درخواست مترجم همزمان داشته باشند. مزیت این مدل به جای استفاده از سیستم‌های ترجمه کامپیوتری، فهم تجاری، درک لهجه و ارتباط ساده‌تر با مترجمین است. این پلتفرم با ارائه خدمت ترجمه همزمان به زائرین در ارتباط برقرار کردن با دیگر زائرین عرب زبان و انگلیسی زبان کمک می‌کند.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: پلتفرم‌هایی که در بستر گردشگری فعالیت می‌کنند، به حمایت ویژه جهت پیشبرد سیاست‌های دولت نیازمند هستند. با توجه به مشکلات زیرساخت گردشگری و توانمندی شرکت‌های نوآور، فناور و خلاق تامین نیاز‌های اولیه همچون سرور، اینترنت و … را می‌توان از اولویت‌های حمایتی دانست.

او تصریح کرد: این پلتفرم با استفاده از به روزترین زبان‌های برنامه نویسی دنیا نوشته شده و به صورت بومی توسط نخبگان ایرانی طراحی و پیاده سازی شده است.