شرکت‌های حوزه فناوری با یک مجموعه برای تنظیم‌گری مواجه باشند
شرکت‌های حوزه فناوری با یک مجموعه برای تنظیم‌گری مواجه باشند
اسلامی گفت: شرکت‌های حوزه فناوری باید با یک مجموعه برای تنظیم‌گری مواجه باشند تا بتوانیم شاهد خروجی‌های مطلوب‌تری باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه فناوری اطلاعات تیکنا، حسین اسلامی، رییس نظام صنفی رایانه‌ای تهران در بیست و شِشمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) گه صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی افتتاح برگزار شد، گفت: شرکت‌های حوزه فناوری باید با یک مجموعه برای تنظیم‌گری مواجه باشند.

وی با اشاره به اینکه پس از ۴ سال و با فروکش کردن کرونا شاهد برگزاری نمایشگاه الکامپ هستیم، افزود: این نمایشگاه در حالی افتتاح می‌شود که در آن با بیش از ۴۸۰ شرکت، مواجه هستیم.

اسلامی با اشاره به اینکه شعار  امسال نمایشگاه آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال است، گفت: برای دستیابی به این مسئله؛ نیازهایی داریم، برای تولید خوب، نیازمند واردات به موقع هستیم در کنار آن زیرساخت‌های فناوری اطلاعات ما نیز نیازمند به روزرسانی هستند همچنین در حوزه واردات زیرساخت‌ها نیازمند همکاری بیشتر هستیم اما به دلیل حجم انبوهی از مقاومت‌ها در وزارت صمت و بانک مرکزی نتوانستیم به این زیرساخت‌ها دست پیدا کنیم.

رئیس هیات مدیره سازمان نصر تهران گفت: در حوزه نرم افزار نیز نیاز داریم که بانک ها به دارایی‌های نامشهود استناد کنند و آن‌ها را در صورت‌های مالی بانک‌ها ببینیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مهم ترین موضوع بحث تنظیم‌گری است و انتظار داریم شرکت‌های حوزه فناوری با یک مجموعه برای تنظیم‌گری مواجه باشند. تا بتوانیم شاهد خروجی‌های مطلوب‌تری باشیم.