سرمایه‌گذاری در ۴ طرح استارت‌آپی استان قزوین
سرمایه‌گذاری در ۴ طرح استارت‌آپی استان قزوین
استارت‌آپ‌های گلخانه هوشمند، آرتینا، آله و نوبتی در رویداد سکوی پرتاب قزوین رویداد سرمایه‌گذاری بر استارت‌آپ‌های بذری و غیربذری طرح‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش گروه زیست‌بوم فناوری و نوآوری تیکنا، استارت‌آپ‌ گلخانه هوشمند در زمینه پایش و مدیریت هوشمند امور کشاورزی و گلخانه ای؛ آرتینا در زمینه nft، آله در زمینه فروشگاهها و انبارهای و گیتهای هوشمند و نوبتی در زمینه نوبت دهی آنلاین به ارائه طرح خود؛ مزایای رقابتی و روند پیشبرد آن پرداختند‌.

اندازه و پتانسیل رشد بازار؛ داشتن استراتژی ورود به بازار و پتانسیل ورود به بازار رقابتی؛ مقیاس پذیری مدل کسب و کار، دارابودن نقشه توسعه محصول و داشتن مزیت رقابتی پایدار و ارزش پیشنهادی مشخص و شفاف؛ کیفیت محصول اولیه کسب و کار؛ شایستگی افراد تیم به فراخور نیازهای کسب وکار؛ شفاف و منطقی بودن جریانهای درآمدی و هزینه ای؛ تناسب سرمایه موردنیاز با شرایط فعلی کسب وکار ، تعریف بازار هدف و قابلیت فروش محصول توسط تیم از معیارهای ارزیابی ارائه استارت‌آپ‌‌ها بود.

سکوی پرتاب قزوین رویداد سرمایه گذاری در استارت‌آپ‌‌های بذری و پیش بذری امروز صبح ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در پارک علم و فناوری قزوین آغاز به کار کرد. در پایان این رویداد میزان سرمایه اختصاص شده به هر تیم بر اساس رای هیئت داوران و نشست کمیته تخصصی سرمایه گذاری مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/