ساخت موبایل از پلاستیک ۱۰۰ درصد بازیافتی تا سال ۲۰۵۰
ساخت موبایل از پلاستیک ۱۰۰ درصد بازیافتی تا سال ۲۰۵۰

به گزارش تیکنا؛ غول فناوری کره جنوبی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که می‌خواهد استفاده از پلاستیک بازیافتی و دیگر مواد سازگار با محیط‌زیست را در محصولات خود افزایش دهد تا اثر این شرکت بر محیط‌زیست را پایین بیاورد. سامسونگ همین حالا هم از مواد بازیافتی، ازجمله پلاستیک‌های اقیانوس و ۸۰ درصد PET بازیافتی در سری گلکسی S۲۲ […]

به گزارش تیکنا؛ غول فناوری کره جنوبی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که می‌خواهد استفاده از پلاستیک بازیافتی و دیگر مواد سازگار با محیط‌زیست را در محصولات خود افزایش دهد تا اثر این شرکت بر محیط‌زیست را پایین بیاورد. سامسونگ همین حالا هم از مواد بازیافتی، ازجمله پلاستیک‌های اقیانوس و ۸۰ درصد PET بازیافتی در سری گلکسی S۲۲ و گلکسی S۲۳ بهره می‌برد، اما این شرکت می‌خواهد تا سال ۲۰۵۰ در گوشی‌های خود از ۱۰۰ درصد پلاستیک بازیافتی استفاده کند.

«پارک سونگ-سون»، معاون ارشد و مدیر تیم تحقیق و توسعه مکانیکی واحد MX سامسونگ می‌گوید: «شاید بپرسید که این کارزار چه تأثیری بر محیط‌زیست کره زمین خواهد داشت، اما با توجه به سبد بزرگ محصولات سامسونگ، این تأثیر قابل‌ملاحظه خواهد بود. فکر می‌کنیم این تغییر می‌تواند به‌نحوی کوچک اما معنادار روی هر مصرف‌کننده اثر بگذارد.»

سامسونگ استفاده از مواد بازیافتی را افزایش می‌دهد

سری گلکسی S۲۳ در ۱۲ قطعه داخلی از پلاستیک بازیافتی استفاده می‌کند، درحالی‌که سری گلکسی S۲۲ در ۶ قطعه از این مواد بهره می‌گرفت.

سامسونگ می‌گوید این شرکت می‌تواند تا پایان ۲۰۲۳ به گردآوری ۱۵ تن تور ماهیگیری رهاشده در اقیانوس‌ها کمک کند.

پارک سونگ-سون همچنین اعلام کرد که این غول فناوری درحال همکاری با دیگر برند‌ها و کسب‌وکارهاست تا نرخ بازیافت مواد کمیاب نظیر طلا و کبالت را افزایش دهد.

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا با هدف‌گذاری‌های زیست‌محیطی مختلف، آلودگی‌های خود را در کره زمین کاهش دهند.

این شرکت همچنین امروز از چندین لوازم جانبی جدید سازگار با محیط زیست برای محصولات گلکسی خود رونمایی کرد. این محصولات در فروشگاهی در شهر سئول کره‌جنوبی به نمایش درآمدند.