رفع یک نقطه حادثه‌خیز دیگر در آزادراه تهران_کرج
رفع یک نقطه حادثه‌خیز دیگر در آزادراه تهران_کرج
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عملیات عمرانی برای رفع یک نقطه حادثه خیز و دارای گره ترافیکی در بزرگراه شهید حجازی (آزادراه تهران کرج) به سمت غرب چند روزی است که آغاز شده است.

سرهنگ مصطفی زینی‌وند مقدم رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه تیکنا، درباره نقطه حادثه خیز بزرگراه شهید حجازی اظهار کرد: عملیات عمرانی برای رفع یک نقطه حادثه خیز و دارای گره ترافیکی در بزرگراه شهید حجازی (آزادراه تهران کرج) به سمت غرب چند روزی است که آغاز شده.

‎وی با بیان اینکه این محل از نظر شکل هندسی مشکل داشت افزود: همین نقص سبب شده بود تا ضمن ایجاد یک نقطه گلوگاهی و دارای ترافیکی، زمینه ساز وقوع برخی تصادفات هم باشد که برای شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه خطر افرین بود.

‎رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پس از بررسی های لازم و انجام مطالعات ترافیکی در خصوص نواقص و معایب این نقطه از بزرگراه شهید حجازی و طرح موضوع در کمیته های تخصصی مشترک پلیس راهور تهران بزرگ با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، نهایتا تصمیم بر این گرفته شد تا با انجام اصلاحات هندسی مورد نیاز معضلات و مشکلات این محل برطرف شود.

‎سرهنگ زینی وند مقدم بیان کرد: خبر خوش برای شهروندان اینکه خوشبختانه در حال حاضر عملیات اصلاح هندسی این محل شروع شده و در حال انجام است.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که نقطه حادثه خیزی در شهر تهران وجود نداشته باشد و پلیس راهور با تمام توان این موضوع را دنبال می‌کند.