رعایت تمامی اصول بهداشتی در اردوهای دانش اموزان/  خدمات رسانی به دانش اموزان در موکب های اربعین
رعایت تمامی اصول بهداشتی در اردوهای دانش اموزان/  خدمات رسانی به دانش اموزان در موکب های اربعین
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی اعلام کرد که اردوهای دانش آموزی با انجام همه اصول فنی و بهداشتی انجام می‌گیرد تا از بیماری‌های از جمله سرخک جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار تیکنا، نشست خبری تبیین برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی امروز سه شنبه ۱۶ مردادماه با حضور اسماعیل جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی برگزارشد.
اسماعیل جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در این نشست اظهار کرد: مجموعه انجمن اسلامی دانش آموزان به دنبال رویداد های صرف نیست، همه برنامه ها در مجموعه طرحی می شود، یک طرحی برای پرداختن به مضمون ها و موضوعات قابل توجه است.
وی در خصوص برنامه های اتحادیه برای مراسم اربعین عنوان کرد: اربعین یک فرصت تربیتی است، یک اتفاق مبارک در دودهه اخیر رخ داده است که پیاده روی اربعین است. آن چیزی در شبکه رخ داده، در هر مسیر که تردد وجود دارد موکب هایی در نظر گرفته شده که در این موکب به دانش آموزان خدمت رسانی می شود. هییت های دانش آموزی ما مجموعه هییت های انصار المهدی ویژه دانش آموزان وجود دارد که دانش آموزان هم می توانند دراین هسست ها برنامه های داشته باشند.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی بیان کرد: اردوهای دانش آموزی با انجام همه اصول فنی و بهداشتی انجام می گیرد تا از بیماری های از جمله سرخک جلوگیری کنند. بخشی از استان های که تدارک اردوی اربعین را برنامه ریزی کرده اند ، با اصول فنی مناسب انجام می گیرد.
جانعلی پور گفت: اردو هایی با عنوان اردو طلایه داران در استان ها انجام می گیرد، ۶۴اردو باید با برنامه ریزی دقیق برگزار کنیم، برنامه ریزی برای ۱۵ هزار مدرسه در این خصوص دشوار است، اردوی زیارتی اربعینی برای برخی از استان ها در نظر گرفته شده است. این تابستان یک تابستان تشکیلاتی و معرفتی با اردوی طلایه داران و اردوهای مناسبتی از جمله اربعین است.