حمل و نقل عمومی در مسیر توسعه
حمل و نقل عمومی در مسیر توسعه
فروزنده گفت: شهرداری تهران تلاش های خوبی در حوزه حمل و نقل عمومی انجام داده و به تعهدات خود در قبال خودروسازان عمل نموده است.

به گزارش گروه جامعه تیکنا، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی، با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری و گسترش حمل‌ونقل عمومی گفت: تاکنون اقدامات بسیاری در بحث اتوبوس، مترو و بهبود معابر شهری صورت گرفته است.

وی ضمن تبیین سیاست های حمایتی مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل گفت: شهرداری تهران به تعهدات خود در قبال خودرو سازان برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس قراردادهای فی مابین عمل کرده است.

فروزنده افزود: ارتقاء و گسترش حمل و نقل عمومی از اولویت های شهردار تهران است که در این مسیر ریل گذاری خوبی صورت گرفته است و همچنین سمت و سوی اقدامات در بخش اتوبوسرانی به گونه ای است که در پایان دوره ششم مدیریت شهری، کیفیت و کمیت اتوبوس ها بی نظیر باشد.

معاون شهردار تهران در ادامه با اشاره به رشد عملکرد بودجه ای شهرداری تهران افزود: هم اکنون از رشد قابل ملاحظه ای در عملکرد بودجه ای و مالی شهرداری تهران در مقایسه با سال گذشته برخوردار هستیم.

وی با اشاره به تحولات اساسی شکل گرفته در حوزه حمل و نقل در این دوره از مدیریت شهری اظهار داشت: در هیچ دوره ای از شهرداری، این میزان قرداد و واگن قطار منعقد نشده و حتی گسترش خطوط مترو با این وسعت انجام نشده بود و همه این تحولات به دلیل همراهی، همدلی و همکاری کارمندان است.