حضور ۱۲۰ شرکت‌کننده خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت/ حمایت تمام قد صنعت از دانش بنیان‌ها + فیلم
حضور ۱۲۰ شرکت‌کننده خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت/ حمایت تمام قد صنعت از دانش بنیان‌ها + فیلم
هاشمی از حضور ۱۲۰ شرکت‌کننده خارجی از کشورهای چین، آلمان اتریش، ژاپن، ترکیه و ایتالیا در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت خبر داد.

سید امید هاشمی، مدیر عامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو به عنوان برگزار کننده بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فناوری پیشرفته تیکنا، با ابراز خرسندی از استقبال از این نمایشگاه گفت: این دوره نمایشگاه با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت‌کننده داخلی، ۱۲۰ شرکت‌کننده خارجی از کشورهای چین، آلمان اتریش، ژاپن، ترکیه و ایتالیا از روز ۱۳ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

وی افزود: در نمایشگاه صنعت، محصولات و خدمات متنوعی از جمله ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، مواد اولیه و قطعات، محصولات دانش‌بنیان و… در فضایی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع نمایشگاهی، به نمایش گذاشته شده است.

هاشمی اظهار کرد: تاکنون استقبال بسیار خوبی از سوی بازدیدکنندگان از نمایشگاه به عمل آمد علاوه بر اینکه نشست های بسیار خوبی نیز به صورت روزانه در نمایشگاه برای بازرگانان برگزار می شود.

وی نقطه قوت این نمایشگاه را حضور ۴۰ شرکت دانش بنیان عنوان کرد و گفت: این شرکت ها در حوزه های مختلفی اعم از بخش لیزر، نانو و غیره شرکت یافتند و ما نگاه ویژه ای به دانش بنیان ها داریم داریم و هرگونه همکاری را انجام دهیم.

هاشمی با اشاره به اینکه تحریم یک فرصت است، گفت: این فرصت بستری برای دانش بنیان ها شده است تا با فراغ بال از تمامی ظرفیت های موجود در کشور به نفع صنعت کشور بهره برداری کنند.

به گزارش تیکنا، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ایران به عنوان یکی از رویدادهای صنعتی و بازرگانی مهم کشور، فرصتی برای صنعتگران و بازرگانان داخلی و خارجی برای معرفی محصولات و خدمات خود و توسعه همکاری‌های تجاری است.

این نمایشگاه تا روز ۱۶ آبان‌ماه میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.