جان‌باختن ۲ نفر بر اثر برخورد خودرو با تیر برق
جان‌باختن ۲ نفر بر اثر برخورد خودرو با تیر برق
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت 02:35 بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب جاده خاوران اعلام شد که یک دستگاه خودرو 206 با 2 سرنشین به دلیل نامشخص از مسیر منحرف شده‌ بود.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه تیکنا درباره جزئیات حادثه شب گذشته در بزرگراه خاوران اظهار کرد: ساعت ۰۲:۳۵ بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب جاده خاوران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند که مشاهده شد یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با ۲ سرنشین به دلیل نامشخص از مسیر منحرف شده‌ افزود: این وسیله نقلیه به شدت با تیر برق کنار جاده برخورد کرده بود که بر اثر این برخورد قسمت جلو خودرو تقریبا متلاشی شده بود و هر ۲ سرنشین نیز مبحوث بودند.

وی افزود: آتش نشانان ایمن سازی لازم را انجام دادند و هر ۲ نفر از خودرو خارج و تحویل اورژانس داده شدند که بعد از انجام معاینات لازم مشخص شد متاسفانه هر ۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی بیان کرد: محل تحویل عوامل پلیس راهور برای بررسی علت حادثه داده شد و در ساعت ۰۲:۳۲ عملیات به پایان رسید.