با ورود بدون مجوز هر پرنده‌ای به مرزهای هوایی کشور برخوردی قاطع می‌شود
با ورود بدون مجوز هر پرنده‌ای به مرزهای هوایی کشور برخوردی قاطع می‌شود

به گزارش گروه سیاست و حکمرانی تیکنا، علی حدادی سامانی، فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی ارتش در بازدید سرزده از گروه های تابعه این منطقه پدافندی، گفت: امروز برتری و جایگاه ارزشمند پدافند هوایی ارتش در عرصه بین المللی مرهون انسجام، وحدت و یکپارچگی هموطنان عزیزمان در گوشه گوشه ی ایران پهناور است. حدادی سامانی اظهار […]

به گزارش گروه سیاست و حکمرانی تیکنا، علی حدادی سامانی، فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی ارتش در بازدید سرزده از گروه های تابعه این منطقه پدافندی، گفت: امروز برتری و جایگاه ارزشمند پدافند هوایی ارتش در عرصه بین المللی مرهون انسجام، وحدت و یکپارچگی هموطنان عزیزمان در گوشه گوشه ی ایران پهناور است.

حدادی سامانی اظهار داشت: توسعه تجهیزات پدافندی در سیادت از مرزهای هوایی کشورمان بسیار نقش خطیری دارد و در همین راستا با تکیه بر توانمندی داخلی و بومی سازی تجهیزات و تسلیحات موجود بازدارندگی دفاعی و توان دفاعی را به حداکثر رسانده ایم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی ارتش، افزود: مجموعه ی پدافند هوایی ارتش همگام با تهدیدات احتمالی و رجز خوانی پوچ دشمنان، توانایی دفاع هوشمند خود را به بالاترین سطح رسانده و با ورود بدون مجوز هر پرنده ای به مرزهای هوایی کشورمان برخوردی قاطع و جبران ناپذیر خواهد داشت.