تحول در ۳ محور منتخب قدیمی ترین محلات منطقه ۱۵، با اجرای طرح «الگوی خدمت»
تحول در ۳ محور منتخب قدیمی ترین محلات منطقه ۱۵، با اجرای طرح «الگوی خدمت»
شهردار منطقه ۱۵، در بازدید صبحگاهی از محور خیابان شهید رضایی در ناحیه یک این منطقه، از تحول ۳ محور منتخب قدیمی ترین محلات ناحیه یک با اجرای طرح الگوی خدمت خبر داد.

به گزارش تیکنا، محمد شیری شهردار منطقه با همراهی معاونان و مدیران منطقه در بازدید صبحگاهی از محور خیابان شهید رضایی گفت: ۳ محور خیابان شهید رضایی، خیابان ۱۷ شهریور و خیابان شهیدان قاسمی در ناحیه یک، با اجرای طرح الگوی خدمت در حوزه‌های آراستگی محیطی و انضباط شهری تحول محسوس خواهند یافت.

وی اضافه کرد: همچنین این طرح در ۶ محور منتخب دیگر شامل ابوذر، شهید ابراهیمی، شهید صالحی مزینانی، بیست متری افسریه، ابومسلم خراسانی و الوند در سایر نواحی در حال اجراست.

شیری با اشاره به اینکه طرح “الگوی خدمت ” با رویکرد ایجاد محورهای شهری نمونه، تمامی موضوعات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری را در برمی‌گیرد افزود: پیش از اجرای طرح تمام ابعاد و ایرادات محورهای منتخب از لحاظ کارکردی و زیبایی بصری شناسایی و اصلاح موارد در دستور کار است.

در همین راستا صبح امروز محمد شیری شهردار منطقه به همراه هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست، علی روحانی معاون فنی و عمرانی منطقه، علیرضا اسکندری معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، مهدی مالمیر معاون امور اجتماعی و فرهنگی، شهرداران نواحی یک و دو و روسای ادارات معاونت خدمات شهری از خیابان شهید رضایی به منظور احصای موارد و برآورد حجم عملیات های اجرایی طرح الگوی خدمت بازدید میدانی کردند.