تاکید افندی‌زاده بر مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در منطقه ۱۲ تهران
تاکید افندی‌زاده بر مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در منطقه ۱۲ تهران
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی منطقه ۱۲ شهرداری تهران، بر مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای با توجه به نیاز فضای پارک خودرو در سطح این منطقه تاکید کرد.

به گزارش تیکنا، شهریار افندیزاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ شهرداری تهران، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

افندیزاده ضمن بازدید از اقدام های انجام شده و تعدادی از طرح های ترافیکی منطقه ۱۲ گفت: با توجه به موقعیت مرکزی و وجود بازار بزرگ تهران و همچنین تمرکز سایر مراکز مهم اداری و تجاری، این منطقه با بیش از ۳میلیون سفر روزانه پر رفت و آمدترین منطقه پایتخت به شمار می‌آید و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران افزود: عملیات اجرایی طرح‌های هندسی و آرام‌سازی میدان شوش، خط‌کشی معابر شریانی و بزرگراهی به طول بیش از ۱۶۰ کیلومتر، نصب و مرمت جناغی‌ها و تقاطع‌ها با بیش از ۴۰ عدد استوانه و ۱۲ قطعه کاشن تانک، احداث و مرمت ایستگاه های بی. آر.تی، مطالعات شبکه و تغییر جهات، انجام اصلاح هندسی با رویکرد ایمن سازی، از اهم پروژه های منطقه ۱۲ در حوزه حمل و نقل می‌باشد.

افندیزاده با اشاره به وجود ۳ پایانه فیاض بخش، امام خمینی(ر‌ه) و ری به عنوان پایانه‌های اصلی مرکزی شهر در این منطقه گفت: از مهمترین پروژه‌هایی که می‌بایست در این منطقه اجرا گردد، می‌توان از یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی، ضرورت شناسایی و ساماندهی ترافیکی در نقاط توزیع و جذب سفر و همچنین نظم بخشی منطقه‌ای و شهری با اجرای پروژه پارک حاشیه‌ای با توجه به نیاز مبرم به فضای پارک خودرو موجود در سطح منطقه نام برد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان با تاکید به سیاست ها و برنامه های مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک، به منظور توسعه حمل و نقل پاک در این منطقه، از شهردار منطقه ۱۲ خواست تا گزارشی از مطالعات مکان‌یابی ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی، شناسایی و مکان‌یابی نقاط مناسب ساخت و راه‌اندازی پارکینگ‌های آسانسوری و روتاری، مکان‌یابی مسیرهای قابل توسعه در استفاده از تکنولوژی میکروبیلیتی (دوچرخه و اسکوتر برقی) در معابر و شریان های پرتردد تهیه و برای بررسی بیشتر در کمیته‌های کارشناسی به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ارسال کند.