بیش از ۷۵ درصد فضای نمایشگاه نانو ۱۴۰۲ پُر شد
بیش از ۷۵ درصد فضای نمایشگاه نانو ۱۴۰۲ پُر شد
تاکنون بیش از ۷۵ درصد از فضای چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو پر شده و کمتر از ۲۵ درصد از فضاهای غرفه‌ها باقی مانده است.

به گزارش گروه فناوری پیشرفته تیکنا، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی دبیرخانه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو تاکنون بیش از ۷۵ درصد از فضای نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲ پر شده و کمتر از ۲۵ درصد از فضاهای غرفه باقی مانده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند تا پایان شهریور ماه به سایت نمایشگاه https://nanoexhibition.ir مراجعه کرده و با تکمیل اطلاعات لازم نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. یکی از تفاوت‌های نمایشگاه سال جاری با دوره‌های پیشین، امکان جانمایی نمایشگاه توسط خود شرکت‌ها است.

در دوره‌های قبلی جانمایی توسط مجری نمایشگاه انجام می‌شد اما امسال خود شرکت‌ها می‌توانند نسبت به جانمایی براساس نیاز خود اقدام کنند. تاکنون ۵۵ درصد فضای نمایشگاه توسط شرکت‌ها پر شده است، ۲۱ درصد رزرو اولیه شده و فقط ۲۴ درصد از فضای نمایشگاه خالی مانده است.

با توجه به محدودیت فضای باقی مانده به علاقه‌مندان شرکت در نمایشگاه توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام خود اقدام کنند.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌ نانو (۱۴۰۲) از ۱۳ تا ۱۶ آبان‌ سال جاری در سالن‌های ۵ و خلیج‌فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.