بزرگترین خروج اکوسیستم استارتاپی ایران؛ سرآوا از دیجی‌کالا خارج شد
بزرگترین خروج اکوسیستم استارتاپی ایران؛ سرآوا از دیجی‌کالا خارج شد

به گزارش تیکنا، بخشی از متن بیانیه سرآوا در مورد خروج از دیجی‌کالا: «شرکت نوین اندیشان سرآوا پارس با فروش سهام خود به همراه اول (حرکت اول) از ساختار سهامداری شرکت دیجی‌کالا پس از گذشت بیش از یک دهه خارج شد. در این معامله مجموعه‌های مختلفی از صنایع گوناگون مشتاق خرید سهام دیجی‌کالا بودند، که سرآوا […]

به گزارش تیکنا، بخشی از متن بیانیه سرآوا در مورد خروج از دیجی‌کالا: «شرکت نوین اندیشان سرآوا پارس با فروش سهام خود به همراه اول (حرکت اول) از ساختار سهامداری شرکت دیجی‌کالا پس از گذشت بیش از یک دهه خارج شد.

در این معامله مجموعه‌های مختلفی از صنایع گوناگون مشتاق خرید سهام دیجی‌کالا بودند، که سرآوا و دیجی‌کالا با بررسی پیشنهادها برای ماه‌های متوالی، پیشنهاد مجموعه همراه اول را که به ارزش‌گذاری‌های دیجی‌کالا نزدیک‌تر بود و نیز امکان پرداخت کامل نقدی توسط این اپراتور میسر بود، پذیرفتند.به گفته حمید محمدی، هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا، همراه اول ۴۰درصد از سهام این شرکت را خریداری کرده که شامل تمام سهم سرآوا از دیجی‌کالاست.

طی سه سال گذشته، این چهارمین خروج موفق سرآوا از پورتفولیوی سرمایه‌گذاری خود است. پیش‌تر از ساختار سهامداری گروه علی بابا، الوپیک و نوار در یک توافق برد برد خارج شد.

سرآوا از تمامی سرمایهگذاران کارکنان، شرکا و مشتریان دیجی کالا که در طول سالیان این کسب و کار را حمایت کردند، قدردانی کرده و به آینده امیدوار است.