بایننس در اکتبر امسال به کاربرانی که ORN را با LUMIA تعویض می کنند، کمک می کند!
بایننس در اکتبر امسال به کاربرانی که ORN را با LUMIA تعویض می کنند، کمک می کند!

به گزارش گروه باشگاه رمز ارز تیکنا، صرافی بینانس، یک صرافی جهانی ارز دیجیتال، به کاربران امکان انتقال توکن‌های Orion خود را به لومیا از تاریخ ۱۵ اکتبر تا ۱۸ اکتبر را فراهم می‌کند. در تاریخ ۳۰ سپتامبر، Binance اعلام نمود که اکنون از نام تجاری Orion Protocol به بلاک چین لایه مایع ۲ Lumia […]

به گزارش گروه باشگاه رمز ارز تیکنا، صرافی بینانس، یک صرافی جهانی ارز دیجیتال، به کاربران امکان انتقال توکن‌های Orion خود را به لومیا از تاریخ ۱۵ اکتبر تا ۱۸ اکتبر را فراهم می‌کند.

در تاریخ ۳۰ سپتامبر، Binance اعلام نمود که اکنون از نام تجاری Orion Protocol به بلاک چین لایه مایع ۲ Lumia خود حمایت می‌کند از طریق ارتقاء شبکه.

در راستای فرایند انتقال، صرافی ارز دیجیتال تمامی جفت‌های معاملاتی Orion-Bitcoin (BTC) و Orion-Tether (USDT) را در تاریخ ۱۵ اکتبر منحل می‌کند. در سال ۲۰۲۴، ساعت ۰۶:۰۰ به وقت مشتری (UTC)، تمامی سفارشات معاملاتی ORN به صورت خودکار لغو خواهند شد. همچنین، در این روز، عملیات واریز و برداشت توکن‌های ORN به حالت تعلیق در می‌آید

Binance در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۰۰ UTC، معاملات جفت معاملاتی LUMIA/USDT را به انجام می‌رساند، در حالی که سپرده‌های LUMIA همان روز، ساعت ۰۸:۰۰ UTC، باز خواهند شد. همچنین، خدمات حاشیه Binance برای ORN نیز در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۰۰ UTC، به پایان خواهند رسید.

به پایان رسیده است اتفاق، بایننس اظهار کرده است که دیگر از واریز و برداشت توکن‌های ORN پشتیبانی نمی‌کند و تنها از LUMIA حمایت می‌کند. به همین دلیل، به کاربران توصیه می‌شود تا قبل از این تاریخ خدمات ربات تجاری خود را به‌روز کرده یا کنسل کنند.

در آماده سازی برای انتقال، بایننس قصد افزایش توکن Orion خود از ۹۲،۶۳۱،۲۵۵ ORN به ۲۳۸،۸۸۸،۸۸۸ LUMIA را دارد. طبق اطلاعیه منتشر شده، تمام نشانه‌های ORN با نرخ ۱ ORN = 1 LUMIA به LUMIA تبدیل خواهند شد.

Binance اعلام کرد که کاربران نمی‌توانند موقعیت‌های خود را در حین فرآیند به‌روزرسانی تغییر دهند. بنابراین، کاربران را توصیه کرد که موقعیت‌های خود را در حساب‌های حاشیه‌ای بسته کنند یا دارایی‌ها را به کیف‌پول‌های نقطه‌ای منتقل کنند.

به علاوه، صرافی با بیان صریح اعلام می کند که مسئولیتی در قبال هرگونه ضرری که ممکن است در حین حذف از لیست رخ دهد، نخواهد داشت.

انتقال و تغییر نام تجاری در Binance تأثیر مهمی بر خدمات دیگر این ارائه دهنده خدمات دارای اهمیتی چون Simple Earn، Binance Loans، Binance Convert و Auto-Invest نیز دارد.

در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۴، پروتکل Orion توسط شرکت Lumia معرفی شد، اولین بلاکچین لایه ۲ که ظرفیت بیش از حد مایع را جذب می‌کند.

با توجه به مطلب بلاگ آنها، Lumia باید یک پروتکل زیرساخت نقدینگی قوی را تشکیل دهد که لایه ۱ و لایه ۲ را با نقدینگی بیش‌تر از حد متصل کند، از CEX و DEX.

در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۴، پروتکل Orion اعلام کرد که رسماً فرایند انتقال از توکن ORN به LUMIA را آغاز خواهد کرد. این پروتکل اعلام کرد که یک رویداد مبادله توکن برای کمک به کاربران در تبادل ORN خود به LUMIA توسط صرافی‌های معتبر و معروف در حوزه رمزنگاری برگزار خواهد شد.