بازارچه مرزی میرجاوه بازگشایی شد
بازارچه مرزی میرجاوه بازگشایی شد

به‌ گزارش گروه اقتصاد ایران و جهان تیکنا، مبین میر، مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: پس از چندین نشست مشترک کمیسیون مرزی ایران و پاکستان، درباره افتتاح بازارچه مرزی مشترک توافقاتی صورت گرفته بود که سرانجام اجرایی شد. مدیر بازارچه‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان، یکی از اهداف احداث […]

به‌ گزارش گروه اقتصاد ایران و جهان تیکنا، مبین میر، مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: پس از چندین نشست مشترک کمیسیون مرزی ایران و پاکستان، درباره افتتاح بازارچه مرزی مشترک توافقاتی صورت گرفته بود که سرانجام اجرایی شد.

مدیر بازارچه‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان، یکی از اهداف احداث بازارچه‌های مرزی را تسهیل روند مبادلات تجاری دو کشور و جلوگیری از قاچاق کالا عنوان کرد و گفت: با افتتاح این بازارچه روزانه ۱۰۰ کامیون کالاهای خود را به کشور پاکستان انتقال خواهند داد همچنین با فعالیت این بازارچه برای یک هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی سیستان و بلوچستان نیز گفت: بازارچه مرزی میرجاوه از اولین بازارچه‌های مرزی فعال بوده که به دلایلی سه سال بسته بود و امروز دوباره بازگشایی شد.

ریگی افزود: از مزایای این بازارچه مرزی صادرات انواع کالاهای مورد نیاز کشور پاکستان مانند تره‌بار و سیمان و مصالح ساختمانی است.

انتهای پیام/