اگر ارتباط دانشگاه و صنعت استمرار داشت، امروز شاهد ورشکستگی برخی کارخانه‌ها نبودیم
اگر ارتباط دانشگاه و صنعت استمرار داشت، امروز شاهد ورشکستگی برخی کارخانه‌ها نبودیم

به گزارش تیکنا؛ محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با دانشگاهیان استان گفت: دانشگاه باید امور جامعه را سرعت بدهد، دانشگاه؛ در تولید ثروت با افزایش تولید علم تاثیر بسزایی در پیشرفت جامعه و ترسیم آینده روشن برای استان دارد. وی بیان داشت: در این استان عقب ماندگی هایی داریم که باید با […]

به گزارش تیکنا؛ محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با دانشگاهیان استان گفت: دانشگاه باید امور جامعه را سرعت بدهد، دانشگاه؛ در تولید ثروت با افزایش تولید علم تاثیر بسزایی در پیشرفت جامعه و ترسیم آینده روشن برای استان دارد.

وی بیان داشت: در این استان عقب ماندگی هایی داریم که باید با عملکرد مناسب برای جبران این عقب‌ماندگی ها گام برداریم.

محمد کرمی با تاکید بر جایگاه دانشگاه‌ها در پیشرفت جوامع تصریح کرد: دانشگاه و پارک علم و فناوری باید ارتباط تنگاتنگی با هم داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت توانمندسازی دانشجویان و دانش آموزان بیان داشت: هماهنگی و همراهی با پارک علم و فناوری در جهت توانمندسازی محصلان جزو وظایف دانشگاه‌ها و اساتید است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: کار پژوهشی در پارک های علم و فناوری باید تکمیل و به مرحله تجاری سازی برسد.

وی اذعان کرد: انتظار داریم، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم فناوری در وسط میدان حل مسائل و مشکلات جامعه باشند ما نیز با تمام توان در کنار آنها خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت حضور سرمایه گذاران در پیشرفت استان افزود: باید شرکت های دانش بنیان، سرمایه‌گذاران و جوانان را در جهت پیشرفت استان همراهی و زیرساخت‌های لازم را ایجاد کنند و شرایط برای کارهای علمی و فناورانه تسهیل شود.

محمدکرمی با اشاره به وظایف اساتید دانشگاه ها در رشد و تعالی دانشجویان بیان داشت: باید با اساتید دانشگاه و هیئت های علمی جلسات هم اندیشی و هم افزایی برگزار شود.

انتهای پیام/