امنیت غذایی ارتباط تنگاتنگی با امنیت ملی دارد
امنیت غذایی ارتباط تنگاتنگی با امنیت ملی دارد

به گزارش تیکنا، محمد جواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های سازمان اتکا گفت: فعالیت های و اقدامات سازمان اتکا باید الگوی دیگر سازمان ها باشد. وی با اشاره به اینکه امنیت غذایی ازجمله مباحث مهمی است که در حال حاضر مطرح است، گفت: امنیت غذایی ارتباط […]

به گزارش تیکنا، محمد جواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های سازمان اتکا گفت: فعالیت های و اقدامات سازمان اتکا باید الگوی دیگر سازمان ها باشد.

وی با اشاره به اینکه امنیت غذایی ازجمله مباحث مهمی است که در حال حاضر مطرح است، گفت: امنیت غذایی ارتباط تنگاتنگی با امنیت ملی دارد و اگر برای امینت ملی برنامه ریزی می‌کنیم باید در حوزه امنیت غذایی نیز تمرکز و برنامه ریزی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه اتکا در تمامی بخش‌های مربوط به امنیت غذایی به خصوص بخش کشاورزی ورود جدی داشته که این فعالیت‌های امیدوار کننده است و امیدواریم این حرکت شتاب بیشتری بگیرد.

وی با اشاره به موفقیت سازمان اتکا در اشتغال آفرینی و مهیا نمودن بازار فروش در داخل و خارج از کشور گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از هیچ تلاشی برای کمک به این مجموعه توانمند دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/