استفاده از ظرفیت و جذب نخبگان دانشگاهی در سازمان انرژی اتمی ایران
استفاده از ظرفیت و جذب نخبگان دانشگاهی در سازمان انرژی اتمی ایران
در نشست صمیمانه دانشجویان با معاون برنامه‌ریزی سازمان انرژی اتمی ایران، بر استفاده از ظرفیت و جذب نخبگان دانشگاهی در این سازمان تاکید شد.

به گزارش گروه فناوری پیشرفته تیکنا، نشست صمیمانه مسوولان حوزه‌ها و پایگاه بسیج دانشجویی و دانشجویان رشته‌های تخصصی مرتبط با صنعت هسته‌ای با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تاسیس بسیج دانشجویی به فرمان امام خمینی (ره)؛ در سومین روز آذر ۱۴۰۲ جمعی از مسوولان بسیج دانشجویی و دانشجویان با دکتر محمد قنادی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران در خانه دانشجو دیدار و گفتگو کردند.

در نشست صمیمانه مسوولان پایگاه‌های بسیج دانشجویی و نیز دانشجویان رشته‌های تحصیلی تخصصی و مرتبط با صنعت هسته‌ای در مقاطع تحصیلات تکمیلی با معاون سازمان انرژی اتمی ایران مسایل اساسی کشور، دستاوردهای سازمان انرژی اتمی ایران در دولت سیزدهم، تولید ۲۰هزار مگاوات برق هسته‌ای در چشم‌انداز ۲۰ ساله، تولید رادیوداروهای تشخیصی، تسکینی و درمانی، چگونگی فعالیت‌های این سازمان و مباحث علمی مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست همچنین بر استفاده از ظرفیت و جذب نخبگان دانشگاهی در سازمان انرژی اتمی ایران تاکید شد.

گفتنی است این نشست با شعار «پیشگامان رهایی» و با توجه به نقش آفرینی تخصصی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها و جامعه و نیز در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه تحقق اهداف جهاد تبیین در خانه دانشجو برگزار شد و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران در جمعی صمیمانه به پرسش‌های دانشجویان نسبت به مسایل تخصصی صنعت هسته‌ای پاسخ داد و به بیان خاطرات شیرین و غرورآفرین از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های این سازمان پرداخت.

در پایان این نشست دانشجویان خواستار استمرار این جلسات و حضور مسولان سازمان انرژی اتمی ایران در دانشگاه‌ها شدند.