گزارش تیکنا از روز سوم اینوتکس ۲۰۲۳ +فیلم
گزارش تیکنا از روز سوم اینوتکس ۲۰۲۳ +فیلم
گروه‌های مختلفی از علاقه‌مندان به دنیای فناوری با حضور در پارک فناوری پردیس از نمایشگاه اینوتکس 2023 بازدید و با آخرین دستاوردهای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه چند رسانه‌ای تیکنا، پرونده دوازدهمین رویداد فناوری و نوآوری کشور دیروز(جمعه ۲۲ اردیبهشت) بسته شد و طی چهار روز زمان برگزاری اینوتکس ۲۰۲۳ صدها هزار نفر از علاقه‌مندان به دنیای فناوری و نوآوری از نمایشگاه بازدید و در برنامه‌های جانبی این رویداد شرکت کردند.

اگرچه رویداد و نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ از جمله نمایشگاه‌های تخصصی در کشور به شمار می‌رود ولی جذابیت‌های دنیای فناوری موجب شده هرسال جمع کثیری از اقشار مختلف مردم از این نمیشگاه بازدید کنند. در این دوره از اینوتکس نیز علاوه بر شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فناور گروه‌های مختلف مردم از جمله خردسالان، دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشجویان در پارک فناوری پردیس حضور پررنگ داشتند و با جدیدترین دستاوردهای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور آشنا شدند.

از سویی طراحی فضای مناسب استراحت و تفریح در اینوتکس ۲۰۲۳ موجب شد بازدیدکنندگان بیش از گذشته از حضور در پارک فناوری پردیس لذت ببرند. در ادامه ویدئوی گزارش سومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/