پایداری اقتصادی،اجتماعی و زیست محیطی؛ شعار دومین نمایشگاه شهر پایدار
پایداری اقتصادی،اجتماعی و زیست محیطی؛ شعار دومین نمایشگاه شهر پایدار
دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار از 25 لغایت 28 دی‌ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش و برگزار می‌شود.

به گزارش گروه زیست‌بوم فناوری و نوآوری تیکنا، محمدرضا قادری دبیرعلمی دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار با اعلام خبر فوق گفت: در این رویداد تخصصی بیش از ۳۰۰ شرکت کننده در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش دور هم جمع می‌شوند تا جدیدترین دستاوردهای خود را در حوزه مدیریت شهری به معرض نمایش بگذارند و بایکدیگر تبادل نظر کنند.

قادری افزود: سری اول از این نمایشگاه در بهمن سال گذشته با حضور بیش از ۲۵۰ شرکت مشتمل بر شهرداری های کلان شهرهای کشور،اپراتورهای تلفن همراه،اپراتورهای پستی،خودرو سازها، سازندگان موتورها و خودروهای برقی، گروه مپنا،دانشگاه آزاد و استار تاپ های این حوزه ، بانکهای مختلف، ایمید رو و صنایع کشتیرانی، وزارت دفاع، ارتش و.. برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد.

وی ادامه داد : امسال نیز حضور۳۰۰ شرکت داخلی وخارجی و همچنین ۵۰ شرکت دانش بنیان در فضایی به متراژ ۲۰ هزار متر مربع فرصت مناسبی برای هم اندیشی فعالان این حوزه است.

دبیرعلمی دومین نمایشگاه بین المللی شهرپایدار از مدیریت شهری هوشمند،شهر هوشمند و سیستم های کنترل ترافیک و حمل و نقل هوشمند،توسعه اقتصاد ملی پایدار،صنایع و ساختمانهای سبز و هوشمند، حمل و نقل هوشمند و سبز به عنوان محورهای اصلی این نمایشگاه نام برد. قادری گفت: برگزاری پنل ها و کارگاه های تخصصی با موضوعات مختلف و توسط اساتید خبره از دانشگاه های معتبر کشور از برنامه های ویژه این رویداد است.

وی از برگزاری مسابقات و ایستگاه های مختلف هنری فرهنگی در حوزه کتاب، کاریکاتور، نقاشی و … به عنوان برنامه های جانبی نمایشگاه نام برد. علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و مشاهده اخبار دومین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار به تارنمای شرکت چهارفصل مجری رویداد به نشانی http://www.4faslco.com یا www.iscex.ir تارنمای اختصاصی نمایشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/