هوشمند‌سازی مصرف انرژی در ساختمان با فناوری هوش مصنوعی
هوشمند‌سازی مصرف انرژی در ساختمان با فناوری هوش مصنوعی
وحید گفت: با استفاده از تجهیزات هوشمند مصرف انرژی در ساختمان را کاهش داده و به دنبال استفاده گسترده از ظرفیت‌های فناوری اینترنت اشیاء هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه زیست‌بوم فناوری و نوآوری تیکنا، محمد جواد وحید در همایش بین‌المللی توسعه هوش مصنوعی افتتاحیه که پیش از ظهر امروز در اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۰۰ نفر در هلدینگ جهان‌آرا مشغول کار هستند.

وی افزود: ایده بنیانگذار این مجموعه صادرات محصول و جلوگیری از خام‌فروشی است. در خال حاضر ساخت و ساز تا حد خوبی در کشور وجود دارد ولی همه ساخت و ساز‌ها مناسب رفاه هم‌وطنان نیستند و ما با استفاده از تحقیقات گسترده محصولات خود را مطابق با آسایش بهره‌بردار طراحی کردیم و در همین راستا نیز پلتفرم ویژه‌ای را راه‌اندازی کردیم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان بیان کرد: اهداف گروه ما ایجاد اشتغال پایدار، کاهش بهای تمام شده محصولات و در نهایت ایجاد سایش برای بهره‌برداران است. تمام خدمات این شرکت از طریق پلتفرم فروش آنلاین عرضه می‌شود و در اکثر استان‌های کشور نیز نمایشگاه دائمی محصولات جهان‌آرا وجود دارد. سیم‌ و کابل، تجهیزات ایمنی و نظارتی، سیستم هوشمند صوتی، چسب سنگ، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، هود و سینک از جمله محصولات این شرکت هستند.

وحید عنوان کرد: کاربرد سیستم‌های هوشمند این شرکت افزایش سطح رفاه، صرفه‌جویی انرژی، بهینه‌سازی مصرف انرژی است. تمام سرویس‌ها و تجهیزات پنل هوشمند این شرکت از راه دور و از طریق اپلیکیشن قابل کنترل است. وظیفه هوش مصنوعی بهینه‌سازی مصرف با تغییر زمان و منطبق بر سناریو مصرف است. گام آینده این شرکت کنترل تجهیزات با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی و اینترنت اشیا است و در همین زمینه از همه نخبگان برای کنترل تجهیزات به وسیله هوش مصنوعی دعوت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ذخیره انرژی، مصرف انرژی و کنترل تجهیزات تمام مواردی است که ما با استفاده از هوش مصنوعی به دنبال کنترل آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/