نمایشگاه ساخت و تولید ایرانی؛ همرسانی صنعت و دانشگاه
نمایشگاه ساخت و تولید ایرانی؛ همرسانی صنعت و دانشگاه
صالحی گفت: برای اولین بار نمایشگاه ساخت و تولید ایرانی(تستا) را داریم هدف از آن این است که بین تمامی بازیگران صنایع مختلف و توانمندی پژوهشگاه و دانشگاه های ما همرسانی، انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه زیست‌بوم فناوری و نوآوری تیکنا، پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم در آیین بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری که در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، باید مسائل کشور را به پژوهشی و فناوری گره بزنیم.

وی افزود: جهاد تبیین در علم و فناوری در هفته پژوهش و فناوری را در سطح استان ها انجام دادیم. طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، شعار هفته پژوهش امسال را پیشران رشد و تولید و مهار تورم انتخاب کردیم.

صالحی گفت: در مراسم امسال ۱۳ تیم دانش آموزی برای بازدید از پارک های علم و فناوری در نظر گرفتیم.  همچنین در مرکز پژوهش‌های مجلس ۲۸ مین نشست مدیران ارتباط با صنعت را با هدف افزایش دو قوه مقننه و مجریه برگزار کردیم.

وی افزود: نمایشگاه فن بازار را هرساله همزمان با نمایشگاه بین المللی ایران ساخت که امسال ممکن نشد.

صالحی گفت: ۲۰۸۸ فناوری برای حضور در نمایشگاه از طریق سایت ایران تک هاب ارسال شد.

وی افزود: برای اولین بار نمایشگاه ساخت و تولید ایرانی(تستا) را داریم هدف از آن این است که بین تمامی بازیگران صنایع مختلف و توانمندی پژوهشگاه و دانشگاه های ما همرسانی، انجام شود.