نماهنگ «القدس لنا» منتشر شد
نماهنگ «القدس لنا» منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر تیکنا، نماهنگ «القدس لنا» با شعری از قاسم صرافان، مرتضی حیدری آل کثیر، آهنگسازی و تنظیم شروین معینی، خوانندگی مُجال (مجتبی الله وردی)- رپر انقلابی با همراهی گروه کُرال موج به سرپرستی افشین کردستانی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس منتشر شد. وحید امینی کارگردانی و محمدجواد آشتیانی تهیه‌کنندگی این نماهنگ را برعهده داشتند که با زیرنویس‌ زبان‌های عربی و انگلیسی توسط مرکز موسیقی مأوا-سازمان هنری […]

به گزارش گروه فرهنگ و هنر تیکنا، نماهنگ «القدس لنا» با شعری از قاسم صرافان، مرتضی حیدری آل کثیر، آهنگسازی و تنظیم شروین معینی، خوانندگی مُجال (مجتبی الله وردی)- رپر انقلابی با همراهی گروه کُرال موج به سرپرستی افشین کردستانی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس منتشر شد.

وحید امینی کارگردانی و محمدجواد آشتیانی تهیه‌کنندگی این نماهنگ را برعهده داشتند که با زیرنویس‌ زبان‌های عربی و انگلیسی توسط مرکز موسیقی مأوا-سازمان هنری رسانه‌ای تولید و منتشر شده است.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا مرحله جدیدی در همبستگی با مساله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین در سایه بیداری ملت‌های مسلمان و آزادیخواه در منطقه و جهان در برابر صهیونیست‌ها و استکبار جهانی آغاز شود.